Udsvingninger ved temp. måling
Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 19-06-02 09:34

Min ASUS probe viser 52 grader på CPU, samt 31 ved motherboard.

Motherboard Monitor viser 61 ved CPU, og 31 ved motherboard.

Hvilken måler burde være mest præcis ?

PC'en kører helt stabilt, og går aldrig ned, og jeg var bare nysgerrig.

Thomas

Fra : Deaster

Dato : 19-06-02 09:55

"Thomas Mouritsen" <miles@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvilken måler burde være mest præcis ?
>
> PC'en kører helt stabilt, og går aldrig ned, og jeg var bare nysgerrig.

Tjek i bios, den plejer at være den mest pålidelige.

--
Mvh Jesper (Deaster)
På usenet repræsenterer jeg mig