Unlock af alle Nokia og Ericsson på fyn
Fra : Fynboen

Dato : 19-06-02 10:02

jeg unlocker alle Nokia og Ericsson Mobiltelefoner

pris 50,-

fynboen@privat.dk

Fra : Cassandra

Dato : 19-06-02 10:20

Hejsa

> jeg unlocker alle Nokia og Ericsson Mobiltelefoner
> pris 50,-

kan du også tage en 8310 med sidste nye software ?

Mvh
"C@ss"

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 19-06-02 13:52

Fynboen skrev:

>jeg unlocker alle Nokia og Ericsson Mobiltelefoner

Og du bruger den forkerte nyhedsgruppe!

Grupper udenfor dk.marked.* er IKKE til handel.

Venligst,
Lasse Hedegaard

** - Nu også unlocking af Nokia 3410 og 5210! **

Få din Nokia 3310 opdateret til 3315! Skriv for mere info.

Fra : Cassandra

Dato : 19-06-02 14:56

> [...]
> ** - Nu også unlocking af Nokia 3410 og 5210! **
>
> Få din Nokia 3310 opdateret til 3315! Skriv for mere info.

Hvis du skal brokke dig, så fjern din egen reklame når du svare på de
indlæg.
Det er skjult reklame. Men det må man måske godt når man hedder Lasse ?

"C@ss"

Fra : helloo.dk

Dato : 19-06-02 19:02

Nu må du ikke være så hård ved Lasse.. Han laver aldrig noget forkert.. Han
har da ikke skjult reklame.. det er ikke nødvendigt når man har lavet
aftaler med telefonselvskaberne.. Under borderet selvføldig...

--
helloo.dk åbner de fleste Nokia telefoner med garenti for kun 100,- kr.
Gratis Logo'er og ringtoner

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 19-06-02 19:44

helloo.dk skrev:

>Nu må du ikke være så hård ved Lasse.. Han laver aldrig noget forkert..

Der har du desværre ikke ret.

>Han har da ikke skjult reklame..

Jeg har en signatur, og det er alle velkomne til at have.

>det er ikke nødvendigt når man har lavet
>aftaler med telefonselvskaberne.. Under borderet selvføldig...

Det må du forklare nærmere. Der er ingen penge involveret i det
samarbejde jeg har med Telmore.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
Læs om netiketten på usenet: www.usenet.dk/netikette/
Hvilken gruppe du skal vælge? Se http://www.usenet.dk/grupper.pl

Fra : Thomas

Dato : 19-06-02 20:38

> Det må du forklare nærmere. Der er ingen penge involveret i det
> samarbejde jeg har med Telmore.

Hvordan samarbejder du med Telmore ?

mvh Thomas

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 19-06-02 22:01

Thomas skrev:

>Hvordan samarbejder du med Telmore ?

Vi har samarbejde på flere områder.

Hvordan Dan har oplysninger om at der er penge (endda sorte som han
skriver) med i spillet kan jeg ikke forstå. Det kommer hverken fra
Telmore eller jeg selv - for det er ikke tilfældet.

Vi henviser bl.a. til hinanden - vi har forskellige produkter - og
vores produkter kan fint 'hænge sammen', så begge parter har fordel af
det.

Fra : Thomas

Dato : 19-06-02 22:43

> [...]
> skriver) med i spillet kan jeg ikke forstå. Det kommer hverken fra
> Telmore eller jeg selv - for det er ikke tilfældet.

Det vil jeg slet ikke kommentere, jeg skal lige sige at jeg blot spørger ud
fra personlig nysgerrighed og håber det er ok ? jeg vil ikke blande mig i
Dans beskyldninger (hvadenten det er sandt eller falsk)

> Vi henviser bl.a. til hinanden - vi har forskellige produkter - og
> vores produkter kan fint 'hænge sammen', så begge parter har fordel af
> det.

Ok, men som jeg kan se det så unlocker du telefoner og Telmore er en
Teleoperatør samt forhandler af mobiltelefoner UDEN abbonnement. Hvordan
hænger jeres produkter så sammen og hvordan har i fordel af hinanden ?

mvh Thomas

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 20-06-02 00:12

Thomas skrev:

>Det vil jeg slet ikke kommentere, jeg skal lige sige at jeg blot spørger ud
>fra personlig nysgerrighed og håber det er ok ?

Selvfølgelig.

>jeg vil ikke blande mig i
>Dans beskyldninger (hvadenten det er sandt eller falsk)

Dan har undskyldt - fint nok.

>Ok, men som jeg kan se det så unlocker du telefoner og Telmore er en
>Teleoperatør samt forhandler af mobiltelefoner UDEN abbonnement. Hvordan
>hænger jeres produkter så sammen og hvordan har i fordel af hinanden ?

- Når de kunder jeg har haft har fået fjernet SIM-låsen, så vil de
oftest bruge et billigere telefonselskab end det de havde -> Telmore.

- Når Telmores kunder finder ud af, at deres telefon er SIM-låst, så
vil de gerne have den fjernet -> simlock.dk.

Fra : Thomas

Dato : 20-06-02 08:15

> [...]
>
> - Når Telmores kunder finder ud af, at deres telefon er SIM-låst, så
> vil de gerne have den fjernet -> simlock.dk.

Aha ! egentlig logisk nok :) smart (og godt) for dig.

mvh Thomas

Fra : John

Dato : 19-06-02 20:25

> Hvis du skal brokke dig, så fjern din egen reklame når du svare på de
> indlæg.
> Det er skjult reklame.

Lasse kommer ofte med gode indlæg og råd - men jeg vil dog give dig ret i
netop dette argument! Man kan desværre i forskellige NG'er, ane tendenser
til at meget bliver kommenteret blot for at få sin signatur
offentliggjort...

Mvh
John

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 19-06-02 21:59

John skrev:

> [...]
>netop dette argument! Man kan desværre i forskellige NG'er, ane tendenser
>til at meget bliver kommenteret blot for at få sin signatur

Det er ikke altid jeg får skiftet signatur når jeg beder folk om at
overholde netiketten. Egentlig er signaturen uden for debat når den
blot overholder disse retningslinier:

Der har været snak om det mange gange før, og ofte fjerner jeg også
min signatur med simlock.dk-reklamen når jeg henstiller (SELVOM det
faktisk ikke er nødvendigt - nogle opfatter det dog som en
provokation, og jeg prøver at huske på at fjerne den).

Hvis jeg virkelig havde intentioner om at få min signatur (og dermed
reklame for simlock.dk) spredt så godt og grundigt som nogle tror, så
kan det ikke undre jer, at jer ikke blot gjorde som flere andre - og
blot svarede med det samme svar (HEY - jeg kan unlocke!) på alle de
fejlplacerede indlæg? Jeg henstiller blot til, at de rigtige grupper
bliver brugt - ikke andet.

Har vi ikke alle interesse i, at grupperne bliver brugt til det der er
deres formål?

- Debat om unlocking foregår i dk.teknik.telefoni.mobil.unlock
- Handel, bl.a. med unlocking som serviceydelse foregår i
dk.marked.privat.telefon.mobil.unlock

- Så kan man læse den ene, den anden, eller begge grupper - alt efter
hvad man har interesse i - det ER da smart, ikke?

FUT: dk.admin.netikette - svar havner i denne gruppe (hvor denne debat
hører hjemme). Desværre plejer debatten alt for ofte at gå i stå - da
unlock-gruppernes medlemmer ikke følger med over. Råben og skrigen er
nemt nok, men når man kommer til den efterfølgende debat, så bliver
der klappet i som østers. (Ja, dette er en provokation til at deltage
i debatten - lad os få nogle (saglige) ord på bordet!)

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://fergusons.dk/ebeer/ - Skål!

Fra : Fynboen

Dato : 19-06-02 19:10

Lasse kan bare ikke tåle at få noget konkurence med de priser han har

Fra : Frankie boy

Dato : 19-06-02 20:00

Måske eller måske ikke.
Han har ret i at det er den forkerte gruppe,
du har placeret i.
Denne gruppe er hvis man mangler en fil, eller har et problem, man vil
spørge om

Fra : helloo.dk

Dato : 19-06-02 23:25

Jeg vil da gerne sige Undskyld med mine påstande.. Det var ikke lige stedet
at gøre det. Men han må jo forvente at der bliver snakket meget om dette når
han har disse aftaler..
SÅ hermed en undskyldning.

Da den sag er ude af verden vil jeg da også gerne sige at da jeg i starten
skrev her var Lasse den som var over mig for hver en lille ting jeg gjorde
forkert. Derfor Lasse vil jeg blot sige at du er sikkert en fin fyr men slap
lidt af med at rette på alle andre og se lidt mere imellem fingerne når folk
lige strammer den engang imellem. Du er jo ikke noget net politi. som skal
styrer det hele.. der er sikkert andre som kan sige at folk lige skal huske
at dette ikke er til handel. Du behøver ikke være der hver eneste gang..
Bare et godt råd.

Hilsen helloo.dk
P.S. Se uden Reklame...

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 20-06-02 00:21

Dan skrev:

>Jeg vil da gerne sige Undskyld med mine påstande..

Fint nok.

>Det var ikke lige stedet at gøre det.

Ikke forstået? Mener du der er andre steder du bør komme med en række
påstande om at der er penge (endda sorte) i forholdet mellem Telmore
og simlock.dk?

>Men han må jo forvente at der bliver snakket meget om dette når
>han har disse aftaler..

Hvorfor det? Der er nu kun tale om en aftale - med Telmore.

>Derfor Lasse vil jeg blot sige at du er sikkert en fin fyr men slap
>lidt af med at rette på alle andre og se lidt mere imellem fingerne når folk
>lige strammer den engang imellem.

Jeg beder folk om at bruge de rigtige grupper. Folk der lige skal have
låst en telefon op og skriver (forkert) her i gruppen, har nok aldrig
set denne gruppe før. Både vi (der bruger gruppen jævnligt) og
"køberen" (som måske kun kigger forbi den ene gang) har fordel af at
de rigtige grupper bruges.

Jeg beder nye brugere om at bruge den rigtige gruppe - er det ikke OK?

>Du er jo ikke noget net politi. som skal
>styrer det hele..

Absolut ikke.

>der er sikkert andre som kan sige at folk lige skal huske
>at dette ikke er til handel. Du behøver ikke være der hver eneste gang..

Det er jeg heller ikke.

I dette tilfælde annonceres der for en der tilbyder unlocking. Det
hører ikke til her, og både sælger og vi andre har gavn af, at den
rigtige gruppe bruges.

>P.S. Se uden Reklame...

Hmmm
- altså
Venligst,
simlo...? nej, det holder ikke... Lasse Hedegaard

Fra : helloo.dk

Dato : 20-06-02 07:55

>Det var ikke lige stedet at gøre det.

>Ikke forstået? Mener du der er andre steder du bør komme med en række
påstande om at der er penge (endda sorte) i forholdet mellem Telmore
og simlock.dk?

Jeg mente at det ikke var her vi skulle snakke om det her.. Om det er sandt
eller falsk.. så kan jeg jo kun sige hvad jeg har hørt.

>Hvorfor det? Der er nu kun tale om en aftale - med Telmore.

Er dette ikke nok?

>Jeg beder nye brugere om at bruge den rigtige gruppe - er det ikke OK?

Det gør jeg da også. men nogle gange er du meget hård i dit tonefald..

Hilsen helloo.dk

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 20-06-02 18:20

Dan skrev:

>Jeg mente at det ikke var her vi skulle snakke om det her.. Om det er sandt
>eller falsk.. så kan jeg jo kun sige hvad jeg har hørt.

Hvorfra? Jeg vil da gerne vide hvem der sætter sådanne rygter i gang.
Og man skal nu altså ikke altid bare tro på alt hvad man hører.

>Er dette ikke nok?

Gode aftaler kan man da aldrig få for mange af, men det var nu ikke
det jeg kommenterede. Du skrev at jeg "måtte forvente at der blev
snakket meget om dette" - og jeg spurgte om grunden til du mente det.

>Det gør jeg da også. men nogle gange er du meget hård i dit tonefald..

Taget til efterretning.

Fra : John

Dato : 20-06-02 06:46

"helloo.dk" <dan@helloo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
huske
> at dette ikke er til handel. Du behøver ikke være der hver eneste gang..

Hello.dk - ikke reklame? Hvad med bare dit navn? :-.)

Mvh
John

Fra : helloo.dk

Dato : 20-06-02 07:50

Hello.dk - ikke reklame? Hvad med bare dit navn? :-.)

Jeg skriver altid helloo.dk da jeg er kendt her som helloo.dk. Hvis jeg
skrev et indlæg og underskrev Dan er det kun folk som kender mig som ved
hvem jeg er. Når jeg skriver helloo.dk ved alle hvem jeg er. Derfor
underskriver jeg helloo.dk (ligesom Madonna)

Hilsen helloo.dk
(Dan René)