hurtig mus ?
Fra : Jegor Hjalteged

Dato : 19-06-02 09:18

Hej, jeg spiller en del CS, men det lagger for mig, da min mus er for
langsom iforhold til de andre, så jeg får monstor slag, og det suger
altså

Jeg skal bruge en rigtig hurtig mus, min nuværende er en locitech mus
med hjul. Hvad skal jeg købe ?

Min harddisk er en PIII med 600 Mhz

--
Jegor Hjalteged [^^-Jegor-vv]
Kill kill kill

Fra : [5000] Bo

Dato : 19-06-02 09:44

[snip]

> Min harddisk er en PIII med 600 Mhz

Ok? Det var ellers en af de gode gamle harddiske.
Jeg har lige fået en ny P4 Harddisk. Den er rigtig god

Fra : // Overby

Dato : 19-06-02 10:36

> Ok? Det var ellers en af de gode gamle harddiske.
> Jeg har lige fået en ny P4 Harddisk. Den er rigtig god

/fnis/ Køb en microsoft intelli eye 3 - eller sådan noget... Den er rigtig
god

Fra : Jegor Hjalteged

Dato : 19-06-02 10:57

It seems // Overby wrote:
> [...]

Det har jeg ikke råd til, min mor syntes stadig at min maskine er meget
ny, og vil ikke være med til at jeg skal ha en ny. Hun er kun gået
med til en hurtigere mus.

> /fnis/ Køb en microsoft intelli eye 3 - eller sådan noget... Den er rigtig
> god

Er den oxo hurtig ?

Den skal kunne køre fra øverste venstre hjørne til nederste
højre hjørne på min 19" skærm på under 2 sekunder. Min
nuværende mus er over 3 sekunder om det. Det sutter at få stryg bare
fordi ens mus ikke er hurtig nok.

--
Jegor [^^-Jegor--vv]
Kill kill kill

Fra : Klitgaard

Dato : 19-06-02 11:05

"Jegor Hjalteged" <jegor.H@kvalme.dk> skrev i en meddelelse

> Det har jeg ikke råd til, min mor syntes stadig at min maskine er meget
> ny, og vil ikke være med til at jeg skal ha en ny. Hun er kun gået
> med til en hurtigere mus.

Haha - grineren :)

--
....Klitgaard

Fra : Anders Houmark

Dato : 19-06-02 11:22

> [...]

> højre hjørne på min 19" skærm på under 2 sekunder. Min
> nuværende mus er over 3 sekunder om det. Det sutter at få stryg bare

hvad med at prøve at sætte sensitivity på musen op ? I half-life ( og
counter-strike ) kan den sættes så hurtigt at du på 10cm's kørsel på
musemåtten har drejet mindst 15000 gange rundt om dig selv

--
Mvh Anders Houmark

Fra : Jimme

Dato : 19-06-02 12:22

når du er inde i spillet skal du aktivere console (det er tasten under Esc).
Her skriver du: "sensitivity 10", hvis det ikke er følsomt nok kan du prøve
med et højere tal, f.eks. 14

Fra : Jeppe Ladefoged [ICQ~

Dato : 19-06-02 11:43

Jeg synes også at det lyder som om at du bare skal have ændret på
følsomheden.
Hvis det bare er det, så er det da en del billigere end at købe en ny mus.

Btw, hvad er det for en mus du har?

--
Jeppe Ladefoged
j.ladefoged@SLETlundbergvest.dk

Fra : Christoffer Olsen

Dato : 19-06-02 11:50

Jegor Hjalteged <jegor.H@kvalme.dk> writes:

> Det har jeg ikke råd til, min mor syntes stadig at min maskine er meget
> ny, og vil ikke være med til at jeg skal ha en ny. Hun er kun gået
> med til en hurtigere mus.

Proev at se om du ikke kan indstille det i spillet. Det maa hedde
"Mousespeed" eller noget i den stil.

> [...]
> højre hjørne på min 19" skærm på under 2 sekunder. Min
> nuværende mus er over 3 sekunder om det. Det sutter at få stryg bare

Koeb hellere en rigtig musematte, skaermen holder ikke til det i
laengden.
Nej godt ord igen, jeg har aldrig hoert om en mus der ikke kunne
justeres i software. I min version af Windows skal jeg klikke paa
"mus" i "kontrolpanel" som jeg finder under "indstillinger" i
"Startmenuen". Slideren jeg skal bruge hedder "Markoerhastighed".

Christoffer Olsen

"Te audire non possum. Musa sapientum fixa est in aure"

Fra : Michael Aggerholm, B~

Dato : 19-06-02 12:17

"Christoffer Olsen" <christofferolsen@ninja.dk> skrev i en meddelelse

> Koeb hellere en rigtig musematte, skaermen holder ikke til det i
> laengden.

LOL. Det var fandme sjovt!!

Det må også se ret fjollet ud hvis man sidder med musen på skærmen.

At hele spørgsmålet, så også er lidt pusseløjerligt er en anden sag.

Jeg tror han mener at cursoren skal kunne bevæge sig fra et hjørne til et
andet på under 2 sekunder.

Der må seriøst være et eller andet galt med den mus.

Min kan gøre det på under 1 sekund og det er ikke stillet til at være
specielt fintfølene.

Mvh Michael

Fra : Peter C

Dato : 19-06-02 12:42

>pusseløjerligt

Et fantastisk ord..... det bruges ALT for sjældent !

Min favorit er kunden der ringer til hotline-afdelingen og klager sin nød
over "det besværlige og uhåndterlige støvdækken" til musen, der
besværliggjorde især betjeningen af knapperne................det viste sig
at være den plastic-skal musen var indpakket i.

MVH Peter (som undrer sig lidt over at der kommer 2 indlæg LIGE efter
hinanden med så sjove/underlige spørgsmål)

Fra : Christoffer Olsen

Dato : 19-06-02 12:55

"Peter C" <mail@DETTESKALFJERNEStping.dk> writes:

> MVH Peter (som undrer sig lidt over at der kommer 2 indlæg LIGE efter
> hinanden med så sjove/underlige spørgsmål)

Begge fra Cybercity, forskellig software, forskellig IP,
men til genaeld lige den tid i mellem dem tager at boote og skrive

Og hvem kan finde ud af at bruge slrn og ikke at indstille sin mus.
Okay slrn er self. tekstbaseret

Christoffer Olsen

Linux - Free as in 'freedom', not as in 'free beer'

Fra : Jonas Gaarde

Dato : 19-06-02 23:37

> "Te audire non possum. Musa sapientum fixa est in aure"
betyder svjv:
"jeg kan ikke høre dig, der sidder en banan fast i mit øre"

-endelig fik jeg valuta for de forbandede latin-timer! Jeg vidste, de ville
kunne bruges en dag!
Spørgsmålet er nu kun, hvad du synes vi skal gøre ved den dér banan...

Fra : Christoffer Olsen

Dato : 20-06-02 09:40

"Jonas Gaarde" <jonas.gaarde@vip.cybercity.dk> writes:

> [...]
> kunne bruges en dag!
> Spørgsmålet er nu kun, hvad du synes vi skal gøre ved den dér banan...

Hmm, er den her tråd ikke ved et komme langt ud (Ikke at den skal
stoppes - absolut ikke)

Christoffer Olsen
      My Public PGP-key:
http://tiddytwister.nitro.dk/christofferolsen-public.pgp

Fra : Mulli Thante

Dato : 19-06-02 14:04

> [...]
> højre hjørne på min 19" skærm på under 2 sekunder. Min
> nuværende mus er over 3 sekunder om det. Det sutter at få stryg bare

Hmm, måske du kunne bede din ISP om en bedre IP?
Med en god IP, skal du nok kunne give dem tæsk, gælder vist om at have så
lav en Ip som muligt.

/Mulli

Fra : Peter Jensen

Dato : 19-06-02 14:10

"Mulli Thante" <1@2.dk> skrev i en meddelelse
> Hmm, måske du kunne bede din ISP om en bedre IP?
> Med en god IP, skal du nok kunne give dem tæsk, gælder vist om at have så
> lav en Ip som muligt.

Hmmm, det var da noget af en teori.
Gad godt høre ISP'ens svar
--
Peter J

Fra : Jegor Hjalteged

Dato : 20-06-02 10:35

It seems Mulli Thante wrote:

> Hmm, måske du kunne bede din ISP om en bedre IP?
> Med en god IP, skal du nok kunne give dem tæsk, gælder vist om at have så
> lav en Ip som muligt.

Det vil jeg prøve. Er det noget der kræver instillinger eller mere
ram, for så må jeg nok melde pas. Jeg kunne oxo godt tænke mig en
IP der var lidt nemmere at huske, måske ligesom mit telefonnummer eller
noget (det ender på 01, så det kunne vøre en cool lav IP)

Hvad er den laves mulige IP ? Og hvem har den ?

Hvaffor en server spiller du på Mulli, måske kommer jeg of fragger
dig *G* med dine egne triks når jeg har fået min microsoft mus og en
lav IP

--
Jegor Hjalteged [^^-jegor--vv]
Kill Kill Kill

Fra : [5000] Bo

Dato : 20-06-02 11:04

> [...]
> IP der var lidt nemmere at huske, måske ligesom mit telefonnummer eller
> noget (det ender på 01, så det kunne vøre en cool lav IP)

Hvis du ringer til Teledanmark (TDC), så kan de fortælle dig hvilken IP du
kan få. Du skal dog være heldig for at få en med dit telefonnummer, men hvem
ved.. måske er du heldig.

Men hvis du har et højt telefonnummer, så får du jo ikke en lav IP, så her
må du vælge hvad du vil have.

> Hvad er den laves mulige IP ? Og hvem har den ?

Den laveste IP er 0.0.0.1 og den har Bill Gates.

Bill Gates er jo ham fra Microsoft, så han fik lov til at vælge først da der
skulle vælges Ip-adresser, så derfor fik han den laveste

> Hvaffor en server spiller du på Mulli, måske kommer jeg of fragger
> dig *G* med dine egne triks når jeg har fået min microsoft mus og en
> lav IP

Håber du kan få tricket til at virke med musemåtten. Jeg kan se en klar
fremgang efter jeg er begyndt at hælde den til siden. Speciel på Dust

Mvh Bo

Fra : Mulli Thante

Dato : 20-06-02 12:08

> Den laveste IP er 0.0.0.1 og den har Bill Gates.

Hvem har så 0.0.0.2?

/Mulli

Fra : Peter C

Dato : 20-06-02 12:26

> Hvem har så 0.0.0.2?

Det har Al Gore

"I took the inniciative of creating the internet"
- Al Gore

MVH Peter C. (jeg har 192.168.1.1)

Fra : Deaster

Dato : 20-06-02 12:33

"Peter C" <mail@DETTESKALFJERNEStping.dk> wrote in message

> Det har Al Gore
>
> "I took the inniciative of creating the internet"
> - Al Gore
>
> MVH Peter C. (jeg har 192.168.1.1)

Nix, det kan ikke passe for jeg har den samme ip

--
Mvh Jesper (Deaster)
På usenet repræsenterer jeg mig

Fra : Peter C

Dato : 20-06-02 12:42

> Nix, det kan ikke passe for jeg har den samme ip

Hmmm...det forklarer alle de pornobilleder der ligger på min computer.
Vil du ikke i fremtiden være venlig at gemme dem på din egen harddisk ?

MVH Peter C.

Fra : Deaster

Dato : 20-06-02 14:11

> Hmmm...det forklarer alle de pornobilleder der ligger på min computer.
> Vil du ikke i fremtiden være venlig at gemme dem på din egen harddisk ?

Ahhh, det var derfor jeg ikke havde så meget HD plads forleden dag, jeg
deler den åbenbart med dig, men kan det være rigtigt, jeg har jo købt og
betalt harddisken selv. Såå hvis du vil bruge den må du altså også betale et
eller andet beløb for det.

Jesper(Deaster)

Fra : sune vuorela

Dato : 20-06-02 12:36

On Thu, 20 Jun 2002 13:26:24 +0200, "Peter C"
<mail@DETTESKALFJERNEStping.dk> wrote:

>MVH Peter C. (jeg har 192.168.1.1)

Jeg har 127.0.0.1

Sune

Fra : Henning

Dato : 20-06-02 12:22

>Den laveste IP er 0.0.0.1 og den har Bill Gates.
>
>Bill Gates er jo ham fra Microsoft, så han fik lov til at vælge først da der
>skulle vælges Ip-adresser, så derfor fik han den laveste

Tror du selv på den? Skal Microsoft nu også have æren for at have
opfundet net-protokoller?

Fra : Deaster

Dato : 20-06-02 12:33

"[5000] Bo" <bo7404@odense.kollegienet.dk> wrote in message
> [...]
> >

> Håber du kan få tricket til at virke med musemåtten. Jeg kan se en klar
> fremgang efter jeg er begyndt at hælde den til siden. Speciel på Dust

Denne tråd må absolut være den mest geniale i meeeeget lang tid.

Fra : Kiwi

Dato : 20-06-02 11:26

"Jegor Hjalteged" <Jegor.H@jegorHQ.org> skrev i en meddelelse

> [...]
> noget (det ender på 01, så det kunne vøre en cool lav IP)
>
> Hvad er den laves mulige IP ? Og hvem har den ?

jeg ler :)

- kiwi

Fra : Deaster

Dato : 20-06-02 12:34

"Jegor Hjalteged" <Jegor.H@jegorHQ.org> wrote in message

> [...]
>
> Hvaffor en server spiller du på Mulli, måske kommer jeg of fragger
> dig *G* med dine egne triks når jeg har fået min microsoft mus og en

Puha, jeg troede lige du var seriøs omkring dine spørgsmål.

Fra : [5000] Bo

Dato : 20-06-02 12:42

[snip]

> Puha, jeg troede lige du var seriøs omkring dine spørgsmål.

Hvem siger han ikke er det??

Det lille *G* kunne godt antyde at han er ved at fatte det, men man ved sgu
aldrig...

Det er sjældent en tråd er blevet trukket så langt ud, pga et spørgsmål om
en mus

Men jeg sidder da og griner i skægget, hver gang der er en ny der tilføjer
noget til denne tråd. Bare alle tråde var som denne....

Fra : Jegor Hjalteged

Dato : 20-06-02 17:06

It seems Deaster wrote:

> Puha, jeg troede lige du var seriøs omkring dine spørgsmål.

Det er jeg da. Jeg har nu købt en microsoft mus som I foreslog, og
skiftet den ude (de har samme stik, så det var nemt) men den er stadig
lige langsom. Det sutter da. Og den var altså ikke helt billig. Sådan
et skod tips

--
Jegor Hjalteged [^^-jegor--vv]
Kill Kill Kill

Fra : [5000] Bo

Dato : 20-06-02 17:29

> [...]
> skiftet den ude (de har samme stik, så det var nemt) men den er stadig
> lige langsom. Det sutter da. Og den var altså ikke helt billig. Sådan

Jeg har et spørgsmål til dig....

Hvor gammel er du?

Fra : N/A

Dato : 20-06-02 18:35

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 20-06-02 18:35

"Peter C" <peter_c@futtemail.dk> wrote in message

> P.S. Du er enten genial eller stakkels !!!

Grænsen mellem perfekt geni og 'perfekt sygdom' er sjældent stor...

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Brian K

Dato : 22-06-02 19:59

"Jegor Hjalteged" <Jegor.H@jegorHQ.org> skrev i en meddelelse
> Det er jeg da. Jeg har nu købt en microsoft mus

mickeysoft....de kan sgu da ikke lave mus som virker i spil !

smut ned og byt den til logitech mouseman dual optical (med ledning !!!!)

mvh
brian

Fra : Kiwi

Dato : 19-06-02 10:36

> [...]
> altså
>
> Jeg skal bruge en rigtig hurtig mus, min nuværende er en locitech mus

Køb denne:

http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1444607912

Fed harddisk btw :)

- kiwi

Fra : Michael Thomsen

Dato : 19-06-02 11:21

lol

Jeg tror denne tråd er MEGA sjov! :)

Jeg går ikke ud fra at Jegor har fattet noget endnu!!

Mvh Michael

Fra : Brizz

Dato : 19-06-02 11:31

> Jeg tror denne tråd er MEGA sjov! :)
>
> Jeg går ikke ud fra at Jegor har fattet noget endnu!!

Tror jeg roligt du kan regne med han ikke har *LOL*
Brian

Fra : Gert Vest

Dato : 19-06-02 12:57

Hej Jegor

Den er rigtig god til CS, jeg bruger den selv. Jeg tror også den holder
længe, det må være et godt argument over for din mor.
Hvis du endelig kan få din mor til at punge ud med pengene, så har du en
rigtig fed mus.
Du kan sætte den i PS 2 porten i din computer. Du kan også sætte den i USB
porten. I PS 2 porten kan den bevæge sig ekstrem hurtig.

Gert

Fra : Jimme

Dato : 19-06-02 11:59

da jeg er en flink person skal jeg nok lade være at drille dig med at du har
en P3 HARDDISK på 600 MHZ. ^_^

køb en logitech dual optical. der er 5 års garanti på, så det kan være at du
kan forklare din mor at musen derfor er "ny" i længere tid, og så kan du
måske alligevel få lov at få sådan en dyr mus. LOL

http://www.edbpriser.dk

Fra : Mulli Thante

Dato : 19-06-02 13:40

"Jegor Hjalteged" <jegor.H@kvalme.dk> wrote in message
> [...]
> altså
>
> Jeg skal bruge en rigtig hurtig mus, min nuværende er en locitech mus

Razor boom slang har en pløsning på 2000dpi, så det er en meget hurtig mus.
Hvis du så sætter din musemåtte skråt hældende imod højre, vil alle dine
højresving gå ned af bakke, og du vil have en KLAR fordel.
Det er selvfølgelig op til banens design, i hvilken retning at måtten skal
vende.

> Min harddisk er en PIII med 600 Mhz

Hvorfor ser folk noget forkert i det?

Fra : Jegor Hjalteged

Dato : 19-06-02 14:04

It seems Mulli Thante wrote:

> Razor boom slang har en pløsning på 2000dpi, så det er en meget hurtig mus.

Hvor kan man købe den henne, helst i Sæby området. Jeg kan ikke
købe på nettet, for jeg må ikke bruge min mors kreditkort
længere på nettet.

> [...]
> højresving gå ned af bakke, og du vil have en KLAR fordel.
> Det er selvfølgelig op til banens design, i hvilken retning at måtten skal

Nu tager du gas på mig, ikke ? De fleste baner er der lige meget
højre og venstre sving. Hvilken server spiller du på ?

> Hvorfor ser folk noget forkert i det?

Hvad mener du ?

--
Jegor Hjalteged [^^-Jegor-vv]
Kill kill kill

Fra : Mulli Thante

Dato : 19-06-02 14:16

> Nu tager du gas på mig, ikke ? De fleste baner er der lige meget
> højre og venstre sving. Hvilken server spiller du på ?

Nej nej der er skam forskel, men er der mange sving skal du passe på ikke at
knække musepladen.

> Hvad mener du ?

Aha, du har skrevet Mhz og ikke MHZ. Det er en forkortelse, så det skal med
stort!!!
Heh, du er vist ny indefor for EDB

/Mulli

Fra : [5000] Bo

Dato : 19-06-02 15:00

> skal

> Nej nej der er skam forskel, men er der mange sving skal du passe på ikke
at
> knække musepladen.

Jep - jeg har haft samme problem. Jeg købte dog en Ice-fætter, og den holder
rigtig godt. Spørg din mor om hun ikke også vil give dig en ny musemåtte. Så
kan du spille godt, hælde musemåtten til den rigtige side samtidig med at
den ikke knækker...

> Aha, du har skrevet Mhz og ikke MHZ. Det er en forkortelse, så det skal
med
> stort!!!
> Heh, du er vist ny indefor for EDB

Ja - det er jo hvad der kan ske...

Er der egentlig nogen der ved hvor jeg kan købe en 80 Gb CPU? Gerne et link
tak...

Mvh Bo

Fra : Dr. Ralph

Dato : 19-06-02 16:47

>Er der egentlig nogen der ved hvor jeg kan købe en 80 Gb CPU? Gerne et link
>tak...

Og jeg søger en 40X P4 :)

Og når vi nu er i gang, så kunne jeg fandens godt tænke mig en
1200X1200 dpi cd brænder og en omvendt 69'er med mit keyboard :)

-------------------------------
Kind Regards/Venlig hilsen
Dr. Ralph

Mail: dr.ralph@removesol.dk

Fra : Martin K

Dato : 19-06-02 17:27

[5000] Bo wrote:
> Er der egentlig nogen der ved hvor jeg kan købe en 80 Gb CPU? Gerne
> et link tak...

ROFL!!! Hehe.... det er satme længe siden en tråd har været så morsom )

--
Martin K

Fra : Jonas Gaarde

Dato : 19-06-02 23:56

"Martin K" <kirschmeyer@REMOVETHIShotmail.com> skrev i en meddelelse

> ROFL!!! Hehe.... det er satme længe siden en tråd har været så morsom
)

> --
> Martin K

Jeg er enig. Det er sgu' længe siden, jeg har leet så hjerteligt.

Selv om det næsten ville være synd at stoppe legen, burde en eller anden
venlig sjæl vel forklare den gode Jegor, hvad forskellen er på en computer
og en harddisk.
Jeg har osse ladet mig fortælle at visse folk kalder deres computer for en
CPU, bare for at lyde tjekkede. Den slags er med til at gøre hverdagen
sjovere!
Man kan osse gå i Fona og spille dum og lade en af de bumsede spader der
står i computer-afdelingen øse af sin visdom. De sælger gerne computere på
1200 Hertz, med 256 RAM og 40 Gigabit harddisk!
Måske en karrieremulighed for Jegor, når han en gang er færdig med
folkeskolen

Fra : Brian K

Dato : 22-06-02 20:02

"[5000] Bo" <bo7404@odense.kollegienet.dk> skrev i en meddelelse

> Er der egentlig nogen der ved hvor jeg kan købe en 80 Gb CPU? Gerne et
link
> tak...

hahahahahahaha

brian

Fra : Jimme

Dato : 19-06-02 20:50

Aha, du har skrevet Mhz og ikke MHZ. Det er en forkortelse, så det skal med

Det er der du tar' fejl. M står for mega og skal være stort.
Hz stå for hertz, derfor skal kun h'et være stort.

Altså: MHz.

Nu lyder jeg sikkert lige så dum, for alle ved det garanteret godt og ham
fyren som skrev MHZ laver sikkert bare sjov.

By the way hvad er der galt med en P3 harddisk på 600 MHz, min gamle var kun
en P1 hardisk på 100 MHz (måske var det 33 MHz... eller var det ATA33, jeg
kan' ikke lige huske det :)

Fra : Martin K

Dato : 19-06-02 21:36

Jimme wrote:
> [...]
>
> Det er der du tar' fejl. M står for mega og skal være stort.
> Hz stå for hertz, derfor skal kun h'et være stort.

Fuldkommen korrekt.... sådan skal det skrives!

> By the way hvad er der galt med en P3 harddisk på 600 MHz, min gamle
> var kun en P1 hardisk på 100 MHz (måske var det 33 MHz... eller var
> det ATA33, jeg kan' ikke lige huske det :)

Her bliver det mere kryptisk, når jeg hører P3, tænker jeg altså på en
processor. Men de der MHz hører nok med i HD-kategorien. Men sådan burde det
nok ikke formuleres

--
Martin K

Fra : Mulli Thante

Dato : 20-06-02 10:07

> Her bliver det mere kryptisk, når jeg hører P3, tænker jeg altså på en
> processor. Men de der MHz hører nok med i HD-kategorien. Men sådan burde
> [...]

Jeg hører faktisk sjældent P3, faktisk høre jeg ikke ret tit radio.

/Mulli

Fra : Michael Aggerholm, B~

Dato : 21-06-02 10:07

> det

> Jeg hører faktisk sjældent P3, faktisk høre jeg ikke ret tit radio.

Det bliver bedre og bedre.

Så kan du ikke sige mig, på hvilke MHz jeg kan finde P3?

Har ellers ledt efter den længe.

Mvh Michael

Fra : M.Kay

Dato : 21-06-02 13:16

I know it's awful, but Michael Aggerholm, Brabrand wrote to everybody in
dk.edb.hardware saying:

> "Mulli Thante" <1@2.dk> skrev i en meddelelse

> Det bliver bedre og bedre.
>
> Så kan du ikke sige mig, på hvilke MHz jeg kan finde P3?
>
> Har ellers ledt efter den længe.

92,6[1] MHZ og det er ikke en gang sjovt

[1] i forbandede i fynland.
--
If we stop voting, will they all go away?

Fra : Deaster

Dato : 19-06-02 14:38

> [...]
>
> Nu tager du gas på mig, ikke ? De fleste baner er der lige meget
> højre og venstre sving. Hvilken server spiller du på ?

Du skriver her kun for sjov ikke?

> Hvad mener du ?

Please, sig nu du skriver for sjov.

Fra : Jegor Hjalteged

Dato : 19-06-02 15:04

It seems Deaster wrote:

> Please, sig nu du skriver for sjov.

Det var en i CS der sagde jeg skulle prøve at spørge i news, for der
hvisde de alt om hardware, og det har jeg så prøvet, men jeg fatter
nil af de mange kommentarere, gør jeg noget forkert ?
Der var kun en der snakkede om en cool mus der havde mange (2000) dbi, som
gav mig et godt råd, selvom jeg ikke tror det med mussepladen gir
fordele for alvor.

--
Jegor Hjalteged [^^-jegor--vv]
Kill Kill Kill

Fra : Gert Vest

Dato : 19-06-02 17:13

Hej Jegor !

Dette er en fed mus, det er ikke fis.

http://www.microsoft.com/catalog/display.asp?subid=5&site=10036&x=46&y=10

Den er rigtig god til CS

GV

Fra : Deaster

Dato : 19-06-02 19:12

"Gert Vest" <gertvest@mail.dk> wrote in message
> Hej Jegor !

> [...]

Jeg har skam ikke brug en ny mus. Kig lige lidt på din citatteknik.

Fra : Gert Vest

Dato : 20-06-02 06:05

> Jeg har skam ikke brug en ny mus. Kig lige lidt på din citatteknik.

> [...]
Ja, den har nok været bedre.

GV

Fra : Gert Vest

Dato : 19-06-02 17:15

P.S.

Du kan også klikke på dette link:

Fra : M.Kay

Dato : 19-06-02 18:40

I know it's awful, but Jegor Hjalteged wrote to everybody in dk.edb.hardware
saying:

> [...]
> altså
>
> Jeg skal bruge en rigtig hurtig mus, min nuværende er en locitech mus

Altså helt ærligt så tror jeg ikke der er noget som helst i vejen med din
mus. problemet må ligge et andet sted.. Er din mus også langsom ude på
Windows skrivebordet?.

--
If we stop voting, will they all go away?

Fra : Jegor Hjalteged

Dato : 20-06-02 10:38

It seems M.Kay wrote:

> Altså helt ærligt så tror jeg ikke der er noget som helst i vejen med din
> mus. problemet må ligge et andet sted.. Er din mus også langsom ude på
> Windows skrivebordet?.

Jeg kører ikke på skrivebordet, men på en musseplade, har
prøvet skrivebordet, men pladen er meget beder end bordet.

Pladen fulgte med puteren, så den burde passe til muse, for de er købt
samlet.

--
Jegor Hjalteged [^^-jegor--vv]
Kill Kill Kill

Fra : Svend Emil

Dato : 20-06-02 10:47

> Jeg kører ikke på skrivebordet, men på en musseplade, har
> prøvet skrivebordet, men pladen er meget beder end bordet.

Det er WINDOWS skrivebordet (det på skærmen :)
IKKE med selve musen, men den markør (pil) der er på skærmen.
Det er det han prøver at fortælle dig.

Hvor gammel er du?????
--

--- Svend Emil (o: ---

Fra : Brian K

Dato : 22-06-02 20:06

> Jeg kører ikke på skrivebordet, men på en musseplade, har
> prøvet skrivebordet, men pladen er meget beder end bordet.

Hej ok...nu er jeg også overbevist !!!! det er en af de før omtalte FONA
sælgere der er ude for at få lidt viden !!!

Det MÅ være en JOKE !!!!!

mvh
brian

Fra : Hans

Dato : 20-06-02 19:56

"M.Kay" <G.i.n@ping.dk> skrev i en meddelelse

> Altså helt ærligt så tror jeg ikke der er noget som helst i vejen med din
> mus. problemet må ligge et andet sted.. Er din mus også langsom ude på
> Windows skrivebordet?.

Kan han ikke bare overclocke skærmen?

mvh
Hans

Fra : Deaster

Dato : 20-06-02 19:58

"Hans" <fast@2night.d.k> wrote in message
> "M.Kay" <G.i.n@ping.dk> skrev i en meddelelse

> Kan han ikke bare overclocke skærmen?

Hey, det skal man faktisk ikke grine af. Det har jeg nemlig gjort med en af
mine 19" skærme, den er kun specificeret til 100 Hz i 1280*1024, meeen den
er simpelthen clocket til 107 Hz, og det kører den klippestabilt og den
bliver heller ikke specielt varm

Fra : Hans

Dato : 20-06-02 20:01

"Deaster" <removethis@myrealbox.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> er simpelthen clocket til 107 Hz, og det kører den klippestabilt og den

Hvis det ikke hjælper, så giv musemarkøren noget olie så den kører bedre.

mvh
Hans

Fra : Christoffer Olsen

Dato : 21-06-02 08:09

"Deaster" <removethis@myrealbox.com> writes:

> [...]
> er simpelthen clocket til 107 Hz, og det kører den klippestabilt og den

Det er fordi du kun opdaterer overclocker opløsningen, for at det
virkelig skal rykke må du overclocke frekvensen til 1280*1030 dpi. Så
vil du også opleve en mærkbart hurtigere dotpitch. Men så ville jeg
nok også anbefale at du installerer en ekstern oliekøler til de
smørefri lejer, da kontrasten eller vil blive for høj.

--
Mvh Christoffer Olsen
   ***   ***   ***   ***   ***   ***

Fra : Jegor Hjalteged

Dato : 21-06-02 09:53

It seems Christoffer Olsen wrote:

> [...]
> nok også anbefale at du installerer en ekstern oliekøler til de
> smørefri lejer, da kontrasten eller vil blive for høj.

Tak til Mulli Thante, der fortalte mig in-game (jeg var på boomtown
"assult") at man bare kan indstille hvor hurtigt musen skal virke. Dohh.
Havde jeg bare hvidst det, inden jeg købte den microsoft mus... Nu
fragger jeg max! Bare skide ærveligt at jeg oxo kunne ha gjordt det med
min locitec mus. Jeg kunne have købt en større ram for de penge
istedet.

Kan man sælge sin mus i news? Indtil vider har jeg ikke været meget
imponeret af news, men det er måske barer mig ???

--
Jegor Hjalteged [^^-jegor--vv]
Kill Kill Kill - fast as hell

Fra : Peter C

Dato : 21-06-02 10:28

> Havde jeg bare hvidst det, inden jeg købte den microsoft mus...

Ja, surt at ingen fortalte dig det !!!
(hvis man selvfølgelig lige ser bort fra de 3-4 svar i denne tråd, der
foreslår netop DET !)

> men det er måske barer mig ???

Njaee....jeg ved ikke om det KUN er dig, men det er da ganske givet en stor
del af forklaringen !

MVH Peter C.

Fra : Loke

Dato : 21-06-02 14:11

On Fri, 21 Jun 2002 11:27:48 +0200, "Peter C"
<mail@DETTESKALFJERNEStping.dk> wrote:

>MVH Peter C.

....som er så nem, at det næsten ikke er sjovt.

---
Loke

Fra : Peter C

Dato : 21-06-02 15:30

"Loke" <osr@agurk.dk> skrev i en meddelelse

> ...som er så nem, at det næsten ikke er sjovt.

Øhhhh.....fisk ???

HVAD eller HVEM er nem ? Mig ? mit navn? emailadresse ?

MVH Peter C.

Fra : René Jensen

Dato : 19-06-02 21:56

Jegor Hjalteged wrote:
> [...]
> altså
>
> Jeg skal bruge en rigtig hurtig mus, min nuværende er en locitech mus

Du har misforstået en del ting; lag opstår mellem en klient og en
server, og typisk skyldes det ens hastighed (internet-forbindelse) til
serveren. Lag har *INTET* med ens mus at gøre. Da du ikke nævner hvor
hurtigt din internet-forbindelse er, kan jeg ikke give noget konkret bud
på dit "lag"-problem.

Jeg anbefalde dig at downloade de nyeste MouseWare 9 (mener jeg det er),
og installere det til din mus. Herfra vil du kunne sætte hvor mange Hz
din mus skal opdatere med; som standard er det 40Hz over PS/2 porten, og
du kan max. sætte opdateringen til 200Hz. Endvidere kan stille følsomhed
samt accelleration for musen. Mange synes ikke om muligheden for
accelleration, men jeg synes den er lækkert, da en hurtigt håndbevægelse
kan flytte musen/musemarkøren hurtigt over skærmen - det kræver nok en
smule tilvænning.

Ovenstående løsning koster ikke noget ud over den tid du er på nettet
for at hente driverne (MouseWare), så det er en langt bedre løsning, før
du går ud og køber en ny mus inden du egentligt ved om det overhovedet
vil løse dit problem.

Med venlig hilsen,
René Jensen

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 20-06-02 10:01

> [...]
> Hej, jeg spiller en del CS, men det lagger for mig, da min mus er for
> langsom iforhold til de andre, så jeg får monstor slag, og det suger

Det er et softwareproblem ikke et hardwareproblem. Min logiskræk var også
vildt langsomt i UT indtil jeg fik kigget lidt på opsætningen.

> Jeg skal bruge en rigtig hurtig mus, min nuværende er en locitech mus
> med hjul. Hvad skal jeg købe ?

Du har allerede musen, hvad skal du bruge en ny til?

> Min harddisk er en PIII med 600 Mhz

Begrebsforvirring er en god ting. Det giver en masse sjove indlæg. Og tro
ikke på alt hvad de siger en Fona

Der kan være mange årsager til dine CS-problemer. Hvad har du af hardware?

RAM
Processor
Grafikkort

Ja, det er svære ord, det ved jeg godt.

Hvor hurtig er din forbindelse til CS-serveren ?

Fra : Brian K

Dato : 22-06-02 19:56

> [...]
> altså
>
> Jeg skal bruge en rigtig hurtig mus, min nuværende er en locitech mus

Hej

køb en logitech mouseman dual optical (med ledning !!!!)

Det er den ultimative spille mus (tro mig jeg har spillet quake1 , 2, 3 i
over 6 år maaange timer om dagen, hver eneste dag) og jeg har snart prøvet
samtlige mus der findes

http://www4.tomshardware.com/consumer/01q4/011026/opticalmice-06.html

mvh

brian