functions i .htc filer???
Fra : Peter Lauge

Dato : 19-06-02 08:37

Hejsa der,

Jeg fandt dette her på Microsoft:

http://msdn.microsoft.com/library/en-us/dndude/html/qualsort.htm

Det er jo vildt fedt at man kan sortere i en tabel uden at skulle over i
databasen.

Mit spørgsmål er så:

Hvordan kan jeg kalde de JS funktioner som bliver lagt i .htc filen? Således
at funktionen bliver udført i "MyTable" tabellen.

Altså jeg ønsker at placere et link et vilkårligt sted på siden(uden for
tabellen). Ex:
patter </a>

Således at jeg fra et link af kan ændre sorteringen i tabelen.

For en god ordens skyld så kan der læses mere her:
http://msdn.microsoft.com/library/en-us/dndude/html/dude07232001.asp?frame=t
rue

Jeg bliver en MEGET MEGET glad mand hvis en eller anden kan hjælpe og
selvfølgelig får det til at virke !!!!

Høj sommer her fra...
Lauge

Fra : Torben Brandt

Dato : 20-06-02 16:56

Peter Lauge wrote in dk.edb.internet.webdesign.clientside:

> [...]
> at funktionen bliver udført i "MyTable" tabellen.
>
> Altså jeg ønsker at placere et link et vilkårligt sted på siden(uden for

Du kunne evt lægge dem i en .js-fil som du hentede ind på siden... Eller skrive
definitionerne direkte ind.

Bemærk lige at fx "t" i ovenstående kodelinie skal være et TBODY-element, så du
kan nok ikke skrive det på den måde du skriver her, men med nogle få tweaks, så
kan du nok få det til at virke

> For en god ordens skyld så kan der læses mere her:
> http://msdn.microsoft.com/library/en-us/dndude/html/dude07232001.asp?frame=t
> rue
Vær opmærksom på hvad der bla. står på denne side. Det vil kun virke i IE 5.0+,
da der bruges InnerText.

mvh Torben

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne