Sunsite.dk
Fra : Arne Feldborg

Dato : 19-06-02 08:15

Bare lige til orientering:

Det ser ud som Sunsite pt. er gået kold. Tirsdag aften og onsdag morgen
har det tilsyneladende ikke været muligt at få forbindelse med deres
news-server.

--
mvh, A:\Feldborg

Fra : Flemming Svendsen

Dato : 19-06-02 09:11

> Det ser ud som Sunsite pt. er gået kold. Tirsdag aften og onsdag morgen
> har det tilsyneladende ikke været muligt at få forbindelse med deres
> news-server.
-------
Tjahhhh - det har også jeg opdaget.
Mon de mangler en smed til atvarme den op igen?
Flemming

Fra : Krabsen

Dato : 19-06-02 15:21

Jeg vil tro, at de er ramt af tordenvejret, der var ret kraftigt lige over
AUC, hvor de har hjemme

mvh

Krabsen

Fra : Ole Grau

Dato : 20-06-02 16:57

Så er sunsite med igen
Ole Grau

Hjørring

Fra : Brian Jensen

Dato : 20-06-02 07:25

In article <gmb0hu8scl7v93qrec95qnnuj8q8cai1bv@news.tele.dk>,
feldborg@haunstrup.dk says...

> Bare lige til orientering:
>
> Det ser ud som Sunsite pt. er gået kold. Tirsdag aften og onsdag morgen
> har det tilsyneladende ikke været muligt at få forbindelse med deres
> news-server.

Man kan læse forklaringen på newz.dk under historien "Sunsite ramt af
naturkatastrofe".

mvh
Brian Jensen