Støjsvag køler til P4.
Fra : Jean Christophe B. T~

Dato : 18-06-02 20:50

Hej.

Jeg tænker på at opgradere min efterhånden slidte Amd 400 K-2 processor.

Jeg har tænkt lidt på at skifte til P4, men det skal være sådan at pc'en
samlet faktisk ikke skal larme (Bruger Noise-Control og Papst nu).

Hvordan er mulighederne for at få noget støjsvagt til P4 ? og hvordan er de
kølere som sidder på i de boksede versioner ? (Jeg tænker på Northwood)

--
Mvh.
Jean Christophe

Fra : Leony

Dato : 19-06-02 08:27

"Jean Christophe B. Thomsen" <jean@studi.dk> skrev i en meddelelse

> Hvordan er mulighederne for at få noget støjsvagt til P4 ? og hvordan er
de
> kølere som sidder på i de boksede versioner ? (Jeg tænker på Northwood)

Kig efter en Silent Viking, hvis den blæser der sidder på ikke er stille, så
kan du sætte en anden 80mm blæser på.
De ekstra penge er givet godt ud, selvom mange har rosende ord til overs for
boxkøleren.
Du kan læse en test af kølere her:
http://www.tweakup.dk/guider/koelerguide/1.htm

mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/

Fra : Kasper Damkjær

Dato : 19-06-02 08:07

Jean Christophe B. Thomsen skrev: (messageID:

> Hvordan er mulighederne for at få noget støjsvagt til P4 ? og hvordan
> er de kølere som sidder på i de boksede versioner ? (Jeg tænker på
> Northwood)

Ang. boxkølere: De er ganske udmærkede. Ikke helt støjfri, men hvis du
har lyddæmpet dit kabinet, så vil jeg ikke tro det er et problem. Ydelsen
på boxkøleren er god rent kølingsmæssigt.

--
Kasper Damkjær

http://www.damkjaer.net/