K: Abbysiner killinger, 2 abby killinger g~
Fra : meier@london.com

Dato : 11-02-01 17:46

Nu har vi læst og læst, og har bestemt at netop abbysineren passer
perfekt til vore temperament - men det er enormt svært at finde nogen
opdrættere på nettet fra nordjylland, eller bare jylland - så hvis der
er nogle der har tlf / adresse på sådanne ville jeg blive meget glad

Mvh

Briab Meier

Fra : Grit Wessel

Dato : 11-02-01 19:02

> [...]
> opdrættere på nettet fra nordjylland, eller bare jylland - så hvis der
> er nogle der har tlf / adresse på sådanne ville jeg blive meget glad

Hej Brian
Prøv at kigge på http://hjem.get2net.dk/sua/ (tryk på "Opdrættere" (6.
nederste menuknap)).
Her er en del opdrættere på Fyn / i Jylland, og nogle af dem har også en
hjemmeside
Held og lykke med "jagten"
MVH Grit

--
Grit Wessel
Ginkgo Norske Skovkatte

Fra : Ole Palmhøj

Dato : 11-02-01 19:13

Hej

Hvis det ikke er et must, at katten er jyde eller fynbo, så har vi killinger
i øjeblikket. Du kan da tage et kig på vores hjemmeside.
Ole Palmhøj
Dark Moon Abyssiniere
http://home.worldonline.dk/~darkmoon

Fra : Grit Wessel

Dato : 11-02-01 20:04

> Hvis det ikke er et must, at katten er jyde eller fynbo, så har vi
killinger
> i øjeblikket. Du kan da tage et kig på vores hjemmeside.

He he, er det ikke lidt risikabelt at kalde hankillingen for Einstein?
Jeg er helt vild med billedet af Baghera
MVH Grit

--
Grit Wessel
Ginkgo Norske Skovkatte

Fra : Denise

Dato : 12-02-01 08:19

Hej Ole
Flotte og dejlige billeder, man kan godt se du er kattefotograf og Knud er
godt nok en kopi af vores Dino. Hils hjemme.
Hilsen Denise