Foreningen FAT-PARADE
Fra : Gitte Augustesen

Dato : 18-06-02 17:51

Hejsa !

Vi er en gruppe mennesker der har mødt hinanden på Ubberup-højskole,der har
vi så dannet foreningen, Fat Parade intl. dk. Foreningens formål er gennem
saglig debat, aktioner, parader, aktiviteter og medlemsblad at forbedre
overvægtiges status i samfundet, ved at synliggøre og nedbryde overvægtiges
problemstillinger, så som fordomme og skævheder på sociale-, uddannelses- og
arbejdsmæssige forhold og derigennem at opnå ligeværdighed med ikke
overvægtige.Hvis dette har din interesse så mød op ........

Søndag den. 7 juli 2002 Kl.11:00
Invitere FATPARADE-DK alle overvægtige,
deres familie og venner til en dejlig gåtur i
Vallø Slotspark.
Der er3 ruter på 2, 4, 6 km og på
2-km-ruten er der skattejagt for børnene.
Ved forhåndstilmelding udleveres der gratis
Sodavand og frugt .Senest tilmelding d. 6-7-2002
Ring og hør nærmere hos :

Gitte og Frank
TLF. 56 65 84 88..
eller til Gitte A. på 59294900

Fra : Pizzaman

Dato : 09-07-02 20:29

Jeg er 33 og har forhøjet blodtryk pga. 40 kg ekstra fedt. I skulle
overbevise medlemmerne i jeres forening om at tabe sig hurtigst muligt.

Hilsen

Dan

Fra : Gitte Augustesen

Dato : 23-07-02 11:05

hej
Jeg vil lige fortælle dig at det er også en del af vores forening men kig
ind på www.fatparade.dk så vil du kunne læse vores vedtægter .-) det vi
siger i foreningen er at imens man er stor skal livet også være lettere ,vi
siger ikke at man er lykkelig overvægtig men kig på siden også håber jeg
du kommer igang med dit vægttab så du kan få det bedre .
hilsen Gitte

Fra : Pizzaman

Dato : 06-08-02 10:27

Ok - I siger ikke, man er lykkelig overvægtig, men det vil friste nogen til
at acceptere deres vægt, og DET er en faldgrube i ethvert henseende.