Cordless keyboard + mus der virker
Fra : .Erik

Dato : 18-06-02 15:03

Hej gruppe.

Jeg er ved at få spat af mit crappy logitech cordless desktop pro.
Forbindelsen mellem keyboard/mus og receiveren er pokkers ustabil.

Er der nogle der har erfaringer med andre mærker - der fungerer uden at have
receiveren placeret ved siden af musen ? Faktisk skal receiveren kunne være
placeret 5-6 meter væk, og sættet skal kunne fungere selvom rummet er fyldt
med elektriske apparater (TV, hi-fi, mobillos, edb udstyr mv.)

Mvh Erik

Fra : Peter Rinder

Dato : 18-06-02 17:57

".Erik" <44e9m2240000j@b9i9g39f449o9o9t.com> wrote in message
> [...]
fyldt
> med elektriske apparater (TV, hi-fi, mobillos, edb udstyr mv.)

Jeg har også selv bøvlet lidt med mit Logitech Cordless Desktop. Jeg har
hele tiden haft receiveren til at stå ca. 0,5 m fra mus/tastatur og nogle
gange er der problemer med at musen reagerer. For et par uger siden faldt
min receiver på gulvet og nu er der ingen problemer. Jeg tænkte at det måske
kunne være skærmen der var skyld i det.

/Peter

Fra : Patrick

Dato : 18-06-02 21:40

Jeg har et Logitech Cordless Itouch og jeg har aldrig haft problemer med
forbindelsen. Jeg kan sidde flere meter væk uden problemer overhovedet!

Fra : Fenris

Dato : 19-06-02 10:51

Patrick <guy_6@hotmail.com> skrev i news:3d0f9aa9$0$78770$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk

> Jeg har et Logitech Cordless Itouch og jeg har aldrig haft problemer med
> forbindelsen. Jeg kan sidde flere meter væk uden problemer overhovedet!

Jeg har også et Logitech Cordless iTouch keyboard/Mouse system og det
fungerer også perfekt. Jeg slæber tit mus og/eller keyboard et par meter
bort for at sidde i sofaen eller sengen uden problemer, og musen kører
på overraskende mange overflader.

Sørg for at få placeret recieveren i god afstand fra elektroniske
komponenter som stereoanlæg, skærm, højtaler, TV o.l. ligesom der står i
manualen, og hold øje med batteriniveauet - brug Duracell... :)

--
Thomas Hejl Pilgaard | Fenris{indsæt selv snabel-a her!}mail.tele.dk