Waders
Fra : Hans Andersen

Dato : 18-06-02 14:08

Jeg har ikke været ret heldig med mine 2 sidste par waders. Bliver hurtigt utætte.
Jeg mener, at dem med svejsninger er bedst, men er der nogen, der kan anbefale et mærke?
mvh
H.A

Fra : hansi.christiansen

Dato : 18-06-02 15:14

"Hans Andersen" skrev d. 18-06-02 14:08 dette indlæg :
> [...]
> mvh
> H.A
> mine sidste indkøbte Wadders er af mærket Viking. Dem har jeg nu haft
i ca.5 år
jeg har været fuldt tilfres med dem. de har en god pasform, er bløde og
behagelige og har dejlig blød støvle. og er stadig vandtætte!

http://www.kandu.dk/

Fra : Per Gylling

Dato : 18-06-02 16:33

> [...]
> Jeg mener, at dem med svejsninger er bedst, men er der nogen, der kan anbefale et mærke?

Hej Hans

Der findes mange og rigtig gode waders på markedet (Jeg forudsætter at der er tale om neoprenwaders)
Jeg har selv haft et par Simms et par år, uden problemer - De ligger i den dyrere ende, men der er kvaltiet for pengene.
Endvidere, har både Scierra, Loop og Bare nogle rigtig gode produkter

Kh
Per

Fra : Nørskov Jørgensen

Dato : 18-06-02 19:07

Hej!

Hvad kan jeg sige,Bare. Dyre men kvali vare. Haft dem i tre år og der er
livtids garanti på limninger og søm.

MVH.
Jim

Fra : Finn Nielsen

Dato : 21-06-02 19:08

Hej Hans

Viking er mærket, du får ikke bedre neoprenwaders i dag til prisen. Prøv at
kontakte LP FLy Shop i Randers via www.lpflyshop.dk , her kan du få disse
waders til rimelige penge - eller kontakt Finn Nielsen, NJHF på adressen
www.seatroutfishing.dk
posted by www.seatroutfishing.dk

Mvh
Finn, NJHF

Fra : Michael Skaanning

Dato : 24-06-02 10:41

> [...]
> Jeg mener, at dem med svejsninger er bedst, men er der nogen, der kan anbefale et mærke?

Jeg har hørt to (uafhængige) forhandlere i Odense fremhæve Snowbee som deres mest holdbare Waders.
Man skal måske tage det med et gran salt, når det kommer fra folk, der lever af at sælge produktet - men omvendt sælger de jo også andre mærker, som de i stedet kunne have fremhævet.

Jeg har i øvrigt selv haft et par Snowbee, som lige er gået på pension efter 5 år i tjeneste.

Hej
Michael

Fra : Henrik Erichsen

Dato : 03-07-02 11:38

> [...]
> Jeg mener, at dem med svejsninger er bedst, men er der nogen, der kan anbefale et mærke?

Jeg kender dit problem alt for godt, 8 par på 1 1/2 år.. Jeg har været igennem både Ron Thompson,
Fenwick og Scierra, uden held, er fornyligt endt op med et par Scierra Black Water åndbare.
Men jeg har hørt fra flere at viking skulle være rigtig gode til prisen (995,00) bla. hos Korsholm

Henrik Erichsen