Brænder probs under XP
Fra : Per Kristensen

Dato : 18-06-02 14:04

Jeg har et rigtigt træls problem i Windows XP. Jeg har en LiteOn 40X
brænder, men når jeg brænder en CD med blot 24X, så løber bufferen hele
tiden tom og bliver fyldt, tom og fuld o.s.v. Desuden bruger Nero 80-100%
CPU kraft til at brænde.

Umiddelbart lyder det som om at den ikke kører UDMA, men når jeg starter det
IDE-program, der følger med bundkortet (Asus P4S533), så siger den at den
kører UDMA mode 2. Jeg syntes jeg har prøvet alt jeg kan komme i tanke om,
men uden held. Til sidst installerede jeg Windows 98 og vupti, der fungerer
brænderen ganske fint!

Har nogen et forslag til hvad der er galt?

Fra : Christian Juel Jense~

Dato : 18-06-02 14:14

"Per Kristensen" <pzk@crayon.dk> wrote in message
> [...]
fungerer
> brænderen ganske fint!
>
> Har nogen et forslag til hvad der er galt?

Hvad med din ASPI driver?

Fra : ¨¨Juel¨¨¨¨

Dato : 18-06-02 14:17

http://www.adaptec.com/worldwide/support/driverdetail.html?filekey=aspi32.ex

Fra : Per Kristensen

Dato : 18-06-02 15:11

> Hvad med din ASPI driver?

Jeg har lige hentet den nyeste, mener den hedder noget med 4.71 eller
deromkring.