LAN på bærbar IBM??
Fra : Hans Christian Johan~

Dato : 18-06-02 11:26

Hej!
Jeg har kigget lidt rundt på nettet efter en brugt bærbar computer.
Jeg faldt på www.laptops.dk over en IBM Thinkpad X20 .
Under teknisk info står der: Modem/LAN : 56K modem

det siger mig ikke så meget, altså vil det sige, at der også er LAN på
maskinen, eller kun 56K ??
Nogen herinde som kender denne computer, eller har set den? Jeg vil gerne
vide om den er med LAN, hvilket jeg da håber på!

Mvh, Hans Christian Johansen.

Fra : Robert Eriksen

Dato : 18-06-02 13:04

Hans Christian Johansen wrote:

> [...]
> Nogen herinde som kender denne computer, eller har set den? Jeg vil gerne
> vide om den er med LAN, hvilket jeg da håber på!

Det ser umiddelbart ud til at der kun er modem i lige den maskine.
Det er dog ikke noget at græde særlig længe over da modem'et er et mini-PCI
kort der er lige til at skifte ud med et LAN+modem kort.
Hvad sådan et koster ved jeg ikke men hvis der er lidt sælgere over
laptops.dk kan du jo prøve at forhandle lidt med dem.

/Robert

Fra : Kim Søvsø Pedersen

Dato : 18-06-02 14:24

> [...]
> Hvad sådan et koster ved jeg ikke men hvis der er lidt sælgere over
> laptops.dk kan du jo prøve at forhandle lidt med dem.

Det er ikke indbygget som standard, men som du kan se på tilbehørssiden, så
kan du bl.a. opgradere til 10/100mbit for 500,-

http://www.laptops.dk/?page=nye.x20.ass

Jeg har selv en x20 med netkort og ram-upgrade, og den er lækker!!

Kim