Athlon XP og Abit KT7A-raid
Fra : Morpheous

Dato : 18-06-02 03:46

Hej

Mener den har været oppe noget tid siden, men kan ikke finde tråden ...
anyway.

Jeg har et Abit KT7A-raid ver. 1. bundkort og vil gerne ud og købe en
Athlon XP .... men hvor stor ???

Jeg vil kun hører fra dem der ved hvad man kan sætte i og har prøvet det ...
tak.

Kenneth

Fra : Dennis Jakobsen

Dato : 19-06-02 18:35

Morpheous wrote:
> [...]
> Athlon XP .... men hvor stor ???
>
> Jeg vil kun hører fra dem der ved hvad man kan sætte i og har prøvet det ...

var det ikke Abit's kt133 bundkort der IKKE kunne klare palomino?

iflg. deres produkt blad kan den klare durons og ahtlons op til 1.2Ghz..

der blev skåret for mange hjørner for at du kunne overclocke.. en skam.