hvordan skilles et IBM-tastatur (et af hve~
Fra : Thomas Krüger

Dato : 17-06-02 17:40

ja, hvordan, da jeg skal bruge printkortet

Fra : Thomas Krüger

Dato : 17-06-02 17:53

et af dem fra en P1 200mhz

Fra : Ingolf

Dato : 17-06-02 20:45

"Thomas Krüger" <kruger@adslhome.dk> wrote in message
> ja, hvordan, da jeg skal bruge printkortet

Du skruer da bare skruerne ud i bunden. Er der ingen skruer.. er der kun
tilbage at bruge en stor hammer ;)

--
What is the difference between a woman and a lightbulb?
You can unscrew a lightbulb

Fra : Lars Møllebjerg

Dato : 17-06-02 22:55

"Ingolf" <DontSpamMes_ingolf@excite.com> wrote in message

> Du skruer da bare skruerne ud i bunden. Er der ingen skruer.. er der kun
> tilbage at bruge en stor hammer ;)
Kender ikke lige det nævnte tastetur, men det hænder at der er skruer under
tasterne der lige skal løsnes :)