Hvilken AMD Processor???
Fra : Morten F, Christense~

Dato : 17-06-02 16:59

Hej NG

Jeg sidder med en helt ny AMD processor, og kan ikke umiddelbart finde nogen
data på den. Jeg er interesseret i hvilken processor det er, men da hverken
jeg selv eller mine bekendte hat AMD baseret bundkort, kan jeg ikke teste
det der.

På processoren står følgende:

AMD ATHLON
AX1600DMT3C
AGOIA 0213TP1W
Y8055280583

Jeg har kigget på AMD´s hjemmeside, men syntes ikke at kunne finde noget. Er
der nogle kloge hoveder der ved hvordan man aflæder disse data??

Med venlig hilsen / Best Regards

Morten F. Christensen
9530 Støvring

Mail: Remove no_spam_ - så skulle den virke.

Fra : Nix

Dato : 17-06-02 17:22

Google er din ven...
søgte på: AMD ATHLON AX1600DMT3C

og fandt:
http://cubest.com/amdatpalxp14.html

....så det er altså en Palamino XP 1600+ 1.4 GHz.

Fra : Nix

Dato : 17-06-02 17:24

"Nix" <nix@aub.dk> skrev i en meddelelse
> Google er din ven...
> søgte på: AMD ATHLON AX1600DMT3C
>
> og fandt:
> http://cubest.com/amdatpalxp14.html
>
> ...så det er altså en Palamino XP 1600+ 1.4 GHz.

doh...jeg kan ikke stave...Palomino mente jeg:)

Fra : D3nnis

Dato : 17-06-02 17:18

"Morten F, Christensen" <no_spam_frisk@pc.dk> wrote in message

> [...]
hverken
> jeg selv eller mine bekendte hat AMD baseret bundkort, kan jeg ikke teste

Det står jo lige foran dig. Amd Althon 1600 + XP

> Jeg har kigget på AMD´s hjemmeside, men syntes ikke at kunne finde noget.
Er
> der nogle kloge hoveder der ved hvordan man aflæder disse data??

Nu hvor du har læst min reply kan du vist godt selv se det ik? :)