Blackbox, hvilken "style" bruges der nu?
Fra : Niels Andersen

Dato : 17-06-02 16:16

Kan jeg fx. i et bash-script undersøge hvilken "style" der bruges aktuelt i
blackbox?

Jeg kunne ikke lige finde noget på man-siden...

Alternativt, kan jeg undersøge hvilket billede (eller hvilken farve) der er
på root-vinduet?

--
Mvh.

Niels Andersen
Linux 2.4.18 - Debian 3.0

Fra : enrique

Dato : 17-06-02 16:54

Yello

On Mon, 17 Jun 2002 17:16:05 +0200, Niels Andersen wrote:

> Kan jeg fx. i et bash-script undersøge hvilken "style" der bruges
> aktuelt i blackbox?
>
> Alternativt, kan jeg undersøge hvilket billede (eller hvilken farve) der
> er på root-vinduet?

Nu bruger jeg selv Fluxbox, men vil tror at man kan greppe sig frem til
det i blackboxrc eller hva' conf filen hedder i blackbox. Se i
~/.blackbox

I Flux får jeg:

$ grep -i "style" .fluxbox/init
session.styleFile:   /home/enrique/.fluxbox/styles/SimpleElegance

--
Mvh. / Kind regards
Henrik Farre

Fra : Niels Andersen

Dato : 17-06-02 17:00

enrique wrote in <pan.2002.06.17.17.54.21.687921.728@MySignature.txt>:
> Nu bruger jeg selv Fluxbox,
[...]
> $ grep -i "style" .fluxbox/init
> session.styleFile: /home/enrique/.fluxbox/styles/SimpleElegance

Ah, genialt. Selvfølgelig... :)

Takker...

--
Mvh.