lyd/billede hakker
Fra : Jesper Moltke Sørens~

Dato : 17-06-02 13:55

Hej
Jeg har en bærebar p3 700-M pc. Problemet med den er at lyden skratter
periodisk når jeg afspiller musik og billedet hakker også en gang imellem
når jeg ser film. Det sker ca med 15 minutters interval. hvordan kan en
sådan fejl afhjælpes? Det er den første intel pc jeg har, og jeg mener da
ikke, at der skal instaleres via 4in1 eller sådan?

/Jesper

Fra : Miu

Dato : 18-06-02 00:04

Vil KLART anbefale at inst 4in1 da jeg selv har haft nogenlunde samme
problem...!

Det er jo ik værre end at du kan afinst. det igen hvis det ik
virkede...ellers vil jeg anbefale at du går på nettet og finder den nyeste
driver til dit bundkort.

Miu

<< Gone But Not Forgotten >>

Fra : Leony

Dato : 18-06-02 06:46

> [...]
> sådan fejl afhjælpes? Det er den første intel pc jeg har, og jeg mener da
> ikke, at der skal instaleres via 4in1 eller sådan?

Du skal kun bruge 4in1 hvis du har et Via chipset.
Du har ikke antivirus til at scanne hvert 15. minut eller et andet program
der sluger alle resourcer.

mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/