Dos i bærbar
Fra : \(8600\)Benny

Dato : 17-06-02 08:00

Hvordan får jeg en dos i en bærbar, hvor der kun er cd-drev til, og fra
biosen kan man ikke få den til at boote fra cdromdrev, er løsning en
dockingstation, eller hvad ?
Hvis man sætter en dockingstation til vil den så kunne finde diskdrevet ?

Benny

Fra : Miu

Dato : 17-06-02 13:57

den må da kunne boote op fra cd for hvordan ville du ellers inst. nyt
styrsystem ?

Miu

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 17-06-02 19:49

In article <JMfP8.59752$N46.1988231@news010.worldonline.dk>,
"\(8600\)Benny" <holgaard@private.dk> wrote:

> [...]
> dockingstation, eller hvad ?
> Hvis man sætter en dockingstation til vil den så kunne finde diskdrevet ?

Køb et adapterstik til en hund, så kan du smide disken i din stationære
windows box