hvaffen printer ?
Fra : Soren Pedersen

Dato : 16-06-02 21:31

Min elskede HP895 er stået af (den vil ikke printe den gule farve), og jeg
har vuderet at rep. ikke betaler sig.......Men hvad skal afløseren hedde ? -
Det må meget gerne være en HP, da jeg indtil nu har været rigtigt godt
tilfreds med den jeg har....
Krav:
Den skal være prisbillig (op til 1500,-),
Den skal kunne udskrive billeder i mindst samme kvalitet som 895'eren (burde
ikke være et problem idag)
Blækpatroner skal "være til at komme i nærheden af"
USB
Udskriftshastigheden er ikke så afgørende.

Hvad ville du købe hvis du skulle investere i ny printer idag, ud fra
ovenstående forudsætninger ?

Mvh
/Søren

Fra : Peter C

Dato : 16-06-02 22:23

> Hvad ville du købe hvis du skulle investere i ny printer idag, ud fra
> ovenstående forudsætninger ?

En HP 960C

Ihvertfald helt sikkert en 960´er set i forhold til en 940´er

960 bruger blækpatron type 45, som rummer 42ml ift. den type 15 der sidder
i en 940 som kun rummer ca. det halve. (27ml vistnok)

De koster ca. ligemeget !!! Altså patronerne....960´eren er vist et par
hundrede kr. dyrere.

MVH Peter

Fra : Gert Vest

Dato : 17-06-02 03:31

HP eller Epson.

GV

Fra : [Odense] Jens C. Han~

Dato : 17-06-02 09:22

Gert Vest wrote:
> HP eller Epson.

Nu er min erfaring med Epson meget lille, men min far havde en Epson 800
Stylus Color II, mener jeg den hed, og efter ca. 1½ år duede den ikke mere.
Et værksted sagde at den kunne repareres for 3500 kr, og den kostede ca.
2000 fra ny, så den røg ud..

Fra : ab

Dato : 17-06-02 16:43

Hvad skal du have for en sådan defekt én ?? - jeg har også én stående, der
ikke vil noget som helst, så måske kan vi "slå pjalterne sammen"

ab

Fra : Soren Pedersen

Dato : 18-06-02 12:57

Jeg har haft den på dmpe, og buddene var på 50,-, så jeg har taget en
beslutning om at den skal leve videre som tekst printer - I hvertfald indtil
blækpatronen er tom

Mvh
/Søren