Hjælp
Fra : Thomas Borgen

Dato : 16-06-02 16:23

Min coms er gået ned....
men hvad er der i stykker jeg har prøvet med alle kort ude undtagen
skærmkortet jeg har selvfølgelig prøvet et andet skærmkort men skærmen
tænder ikke.

det skete på den måde at jeg slukkede min coms igår og i dag da jeg tændte
den ville den ikke tænde.. jeg pillede strømmen fra og prøvede en time efter
og der tændte den og så fryste den og jeg trykkede på reset og derhvor den
leder efter hd frøs den igen og efter det har den været helt død....
er der nogen der kan hjælpe mig....

hilsen thomas

Fra : Michael Thomsen

Dato : 16-06-02 16:29

Ja.

FUT : DK.EDB.HARDWARE!!!!!

!!!!

Mvh Michael

Fra : Madsen

Dato : 16-06-02 17:00

Michael Thomsen skrev:

> FUT : DK.EDB.HARDWARE!!!!!

Ja uha hvor du har.
Det hjælper ikke noget at skrive FUT i indlægget. Du skal også
indstille din newsreader til at gøre det. Derudover ville det være
rart at du selv fulgte netiketten ved at stoppe med det råberi og
svare under det citerede, i stedet for det legen Jeopardy.

<http://usenet.dk/netikette/crosspost.html>
<http://usenet.dk/netikette/larm.html>
<http://usenet.dk/netikette/citatteknik.html>

FUT: news:dk.admin.netikette

Madsen.

Fra : goofy

Dato : 16-06-02 18:29

Hej Madsen
Hvordan gør man det, jeg bruger outlook exp.
Steen

Fra : Deaster

Dato : 16-06-02 18:32

"goofy" <vinbaek@oncable.dk> wrote in message
> Hej Madsen
> Hvordan gør man det, jeg bruger outlook exp.

Pis, jeg hedder ikke Madsen, nå men så må du vente på ham.

I mellemtiden kan du så ikke se på www.usenet.dk specielt under citatteknik?

--
Mvh Jesper (Deaster)
På usenet repræsenterer jeg mig

Fra : Henrik Andersen [265~

Dato : 16-06-02 17:16

Og hvad betyder FUT så?

Henrik

Fra : [5000] Bo

Dato : 16-06-02 17:18

"> Og hvad betyder FUT så?

Follow Up To...

Dvs - at den gruppe som diskusionen skal fortsætte i, det er den gruppe der
FUT'tes til.

Mvh Bo

Fra : Madsen

Dato : 16-06-02 18:46

goofy skrev:

> Hvordan gør man det, jeg bruger outlook exp.

<http://kommunalbastards.org/oe/fut.html> og evt.
<http://kommunalbastards.org/oe/citat.html> :)

Madsen.