Vedr. Ram, hvad betyder Value ram?
Fra : [6800] B. Rosch

Dato : 16-06-02 15:21

Jeg står og skal anskaffe 128 mb SO DIMM ram 100 mhz og Kingston har nogle
som er beskrevet som "Value Ram". Hvad betyder det? Kan jeg bruge dem i en
Acer 512 T?
--
Fjern NO SPAM i emailadresse
Med venlig hilsen

Denne mail er kontrolleret med Norton Antivirus 2002

Fra : Leony

Dato : 17-06-02 09:40

"[6800] B. Rosch" <roschNOSPAM@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg står og skal anskaffe 128 mb SO DIMM ram 100 mhz og Kingston har nogle
> som er beskrevet som "Value Ram". Hvad betyder det? Kan jeg bruge dem i en
> Acer 512 T?

Mon ikke "value ram" bare skal signalere at man gør en virkelig god handel.
Hvis de overholder de specs som der står i manualen, så skulle det ikke give
nogle problemer. Hvis du vil være helt sikker så spørg i butikken hvor du
har set dem.

mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/

Fra : [6800] B. Rosch

Dato : 17-06-02 15:37

> [...]
>
> mvh Leony..........Se mit casemod:
> http://home.worldonline.dk/~vinci/
> Ved svar fjern REMOVETHIS fra emailadressen.
Foreløbig tak, jeg har bare ikke kunnet få svar hos dem (fagligt
ukvalificeret personale

--
NOSPAM
fjernes i e-mail