Skal jeg bombes tilbage til stenalderen fo~
Fra : Flare

Dato : 16-06-02 10:46

Har fået sådan en laser printer, men har så lige fundet ud af at den ikke er
understøttet af win2000/XP kun 98 og ned. Er der nogen der ved om man kan
"omgå" dette på nogen måde? Der står den er WPS kompatibel hvad det så end
betyder.

Håber nogne kan hjælpe
Anders

Fra : Jess Nygaard Pederse~

Dato : 16-06-02 11:07

> [...]
> "omgå" dette på nogen måde? Der står den er WPS kompatibel hvad det så end

På følgende side kan du hente driver til Windows 2000, som sikkert også
virker med XP.

http://www.printer-drivers.com/companies/937.htm

Mvh. Jess

Fra : ingeborg jacobsen

Dato : 16-06-02 12:01

hvilket mærke og hvilket OS skal den køre under?
hilsen,
ingeborg

Fra : Totter [9000]

Dato : 16-06-02 12:11

> hvilket mærke og hvilket OS skal den køre under?

Er det ikke lige det han skriver?

Fra : Flare

Dato : 16-06-02 12:24

Jeg vil prøv den AL800 driver her i eftermiddag. Håber sgu den virker.

Anders

Fra : ingeborg jacobsen

Dato : 17-06-02 16:11

"Totter [9000]" <jeg.er@huleboer.dk> skrev i en meddelelse

> Er det ikke lige det han skriver?
hovsa, jeg havde kun fået "skal jeg bombes tilbage til stenalderen" med.
Held og lykke med driveren.

hilsen,
ingeborg