Oliemaling i badeværelse
Fra : Eudora

Dato : 16-06-02 10:03

Jeg har brugt noget Oliemaling fra Winton til at male nogle figurer på
mine badeværelsesvæge. Jeg syntes bare ikke at det vil tørre, og det er
nu ca. 20 timer siden, at jeg blev færdig.

Har jeg gjort noget forkert, eller er oliemaling meget lang tid om at
tørre?

http://www.kandu.dk/

Fra : max

Dato : 16-06-02 12:43

> [...]
> nu ca. 20 timer siden, at jeg blev færdig.
>
> Har jeg gjort noget forkert, eller er oliemaling meget lang tid om at

Der er sikkert ikke noget galt eller forkert i at male sit badeværelse med
Winton..? Det er nok bare lang tid om at tørre, et par uger, med lidt held..
- Allerhøjst et par måneder, hvis du lufter godt ud..
Næste gang du finder på sådan noget, kan du spørge i butikken hvor du
køber din maling, for der er ihvertifald 2 ting du kunne have gjort anderledes,
men det er for sent nu.. Tilgængæld kan du jo imponere dine gæster med at det
har taget utroligt lang tid at lave..
- Kan du ikke poste et billed af dine figurer, det lyder spændende..
mvh max

Fra : Claus Stensgaard

Dato : 25-06-02 10:20

'Du kan en anden gang også ibland malemiddel (ja det hedder det) - det får
Oliemalingen til at tørre hurtigere.
Ellers kan det jo godt være en langsom proces - som du jo har fundet ud af

Claus

Fra : Johnny B Good

Dato : 08-08-02 00:43

Prøv at bruge sikkativ