begransning/reservering af bredbånd
Fra : Heine Laursen

Dato : 16-06-02 00:52

Som tider kan jeg godt finde på at køre div. internet glade programmer.
Så er jeg intresseret i at begranse disse programer, eller resever noget
til login via ssh. Men hvordan gøres det lige? jeg har læst
bandwigth-Limiting-HOWTO fra http:/www.tldp.org men jeg er ikke klar over
om jeg kan bruge dette program da, eksemplet i bogen var med linux som
router på et lokal netværk.

Heine Laursen

Fra : Bo Simonsen

Dato : 16-06-02 01:26

On Sun, 16 Jun 2002 01:51:42 +0200, Heine Laursen wrote:

> Som tider kan jeg godt finde på at køre div. internet glade programmer.
> Så er jeg intresseret i at begranse disse programer, eller resever noget
> til login via ssh. Men hvordan gøres det lige?

QoS/TC er din ven.
http://lartc.org/HOWTO//cvs/2.4routing/html/index.html

Bo Simonsen

Join the GNU generation!

Fra : Heine Laursen

Dato : 16-06-02 01:53

> QoS/TC er din ven.
> http://lartc.org/HOWTO//cvs/2.4routing/html/index.html

Jeg er igang med at læse

Heine Laursen

Fra : Heine Laursen

Dato : 17-06-02 01:08

In article <pan.2002.06.16.02.26.11.936430.2587@geekworld.dk>,
>Bo Simonsen wrote:

> QoS/TC er din ven.
> http://lartc.org/HOWTO//cvs/2.4routing/html/index.html

Jeg tror det er lidt for advanceret til mig. Jeg forstår ihverfald ikke meget
af hvad der står.

Heine Laursen