Digital-kamera.
Fra : Hagman

Dato : 16-06-02 00:48

Hejsa NG.

Jeg har netop købt et Ezonics Digital-kamera.
Medfølgende var der en ledning, som man kan komme ind i kamaret, og den
anden ???

Det skulle ha' noget med "video" og gøre ???

Håber i kan hjælpe.

Med venlig hilsen,
Hagman.

Fra : Pipeline

Dato : 16-06-02 02:31

Mon ikke den skal ind i dit TV, så du kan se billederne dér?

Fra : Kurt Lund

Dato : 16-06-02 07:28

"Hagman" <hagman@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> anden ???
>
> Det skulle ha' noget med "video" og gøre ???

Er der ikke en brugervejledning med til kameraet, det hjælper sommetider at
læse den ;)

Kurt

Fra : Peter Farsinsen

Dato : 16-06-02 11:01

"Hagman" <hagman@stofanet.dk> skrev..."

> Jeg har netop købt et Ezonics Digital-kamera.
> Medfølgende var der en ledning, som man kan komme ind i kamaret, og den
> anden ???

Det er vel højst sandsynligt en RCA stik eller er scart stik der sidder i
den anden ende ... såfremt du har et nogenlunde nyt fjernsyn bør der være et
gult RCA hunstik et eller andet sted på dit TV, evt. sammen med et hvidt og
et rødt til lyd ... men anyway, jav stikket deri og du skulle kunne se
billederne på en af dit TVs input kanaler!

mvh

Peter Farsinsen

Fra : Bjarne Hansen

Dato : 16-06-02 11:20

> [...]
> anden ???
> Det skulle ha' noget med "video" og gøre ???
Spørg i NG dk.fritid.foto.
Her kommer du i kontakt med digital-kamera-video eksperterne.

Mvh
Bjarne

Fra : Hagman

Dato : 16-06-02 11:21

Jeg takker for de mange gode svar.
....jeg prøver mig frem :)

Med venlig hilsen,
Hagman.

Fra : Thf

Dato : 17-06-02 16:28

Her er deres hjemmeside, måske er der noget der.
http://216.167.106.79/index.htm

--
Brøndby
MVH THF Cessna 182S

Fra : Hagman

Dato : 18-06-02 01:33

> Her er deres hjemmeside, måske er der noget der.
> http://216.167.106.79/index.htm

Nope, der har de SLET ikke noget om kameraet :)
....ellers tak :)