Fornuftig standardprinter - anbefaling øns~
Fra : Ole D

Dato : 15-06-02 22:15

Hejsa

Er der nogen, som har gode erfaringer med en rimelig fornuftig
standardprinter (intet specielt fancy), f.eks. i prislejet omkring de 1.000
kroner? - Og vel og mærke af et mærke, hvor det efterfølgende indkøb af
farvepatroner ikke slår hul i budgettet i al evighed (såsom det f.eks. er
tilfældet med printere fra Lexmark, hvor prisen på en patron ligger over de
400 kroner!).

Mvh. OLE

Fra : Hans

Dato : 15-06-02 22:47

"Ole D" <noemail@no.no> skrev i en meddelelse
> (såsom det f.eks. er
> tilfældet med printere fra Lexmark, hvor prisen på en patron ligger over
de
> 400 kroner!).

Køb en HP Deskjet i det prisleje du har råd til, der er stort set ikke andre
som kan være med i pris og kvalitet.

mvh
Hans

Fra : Sven

Dato : 16-06-02 01:32

> Køb en HP Deskjet i det prisleje du har råd til, der er stort set ikke
andre
> som kan være med i pris og kvalitet.
>
> mvh
> Hans

Enig, og med refil-sæt er blækudgiften også til at overse. HP's patroner
holder til mindst 5 ganeg refil, det har mine i hvert fald gjort. (HP 950C)

Sven

Fra : ab

Dato : 16-06-02 08:12

Og hvis du ikke vil pladre med refill - så mener jeg Epson er et godt
alternativ. Her er patronerne væsentligt billigere og køber du
"foto-kvaliteten" kan du ikke se forskel.

ab

Fra : Simon Walther-Larsen

Dato : 16-06-02 08:46

On Sun, 16 Jun 2002 09:12:05 +0200, "ab" <abc_ab@image.dk> wrote:

>Og hvis du ikke vil pladre med refill - så mener jeg Epson er et godt
>alternativ. Her er patronerne væsentligt billigere og køber du
>"foto-kvaliteten" kan du ikke se forskel.

Enig - Jeg købte i hin tid en Epson Stylus Colr 480 i Bilka. Den er en
ganske udemærket, og patronerne køber jeg billigt her : www.inkcity.dk
--------
Med venlig hilsen
Simon Walther-Larsen, Haderslev, Sdr. Jylland
Læs Christians forslag til OSS her : http://dmpe.cjb.net/