Ombytte taster på tastatur (via software)
Fra : :o\)

Dato : 15-06-02 19:38

Hej Gruppe

Er der nogle der kender et program, så jeg kan flytte home og end tasterne
til nogle andre mindre brugte taster?
(fx op på F9 og F10. De taster bruger jeg aldrig, så kunne de komme ind bag
"Fn"-tastkombinationen.)

Jeg har en Acer laptop med et tastatur, hvor der ikke er home og end taster
(med mindre man bruger "Fn" tasten).

Jeg har fundet programmet "Keyboard Layout Manager 2000" men det er
forholdsvist dyrt at købe.

Fra : Leony

Dato : 17-06-02 09:55

"" <op363163@but.auc.nospamthx.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> til nogle andre mindre brugte taster?
> (fx op på F9 og F10. De taster bruger jeg aldrig, så kunne de komme ind

Du kan prøve denne:
http://www.keychange.com/default.asp
ved dog ikke om den er for dyr.
Har du prøvet at kigge på Tucows.

mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/

Fra : :o\)

Dato : 17-06-02 22:09

> Du kan prøve denne:
> http://www.keychange.com/default.asp

Jo programmet (KeyChange 1.06) kan godt lægge HOME og END op på F9 og F10.
Det er godt.

Men nu kan jeg ikke længere lave snabel-a'er, tilte, pipe, dolars, pund,
væltede tuborg'er og kandtede paranteser ved at bruge Alt Gr tasten.

Jeg kan stadig med Ctrl + Alt, men det er jo ikke lige så hurtigt.

Jeg ville jo netop installere programmet for at slippe for Fn tasten til
HOME og END, og nu har jeg istedet problemet med en masse andre taster.

Nogle der kender programmet eller andre der har en løsning?