/ Forside / Teknologi / Hardware / Andet hardware / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Andet hardware
#NavnPoint
tedd 22408
refi 21484
Klaudi 14878
o.v.n. 12736
severino 10876
Fijala 9709
peet49 7935
Gambrinus 7284
emesen 6789
10  pallebhan.. 6757
Anbefaling af sted til online hardwareindk~
Fra : - = KG = -


Dato : 15-06-02 19:13

Jeg skal over nettet købe et Codegen 6013 kabinet samt en ThermalTake
Volcano 6Cu køler. Jeg har kigget på http://www.shg.dk som har ganske lave
priser, men om de er et 'ordentligt' firma ved jeg jo ikke.

Derfor vil jeg gerne høre jer andre om i kan anbefale bestemte sites som har
ovenstående hardware, og som giver mulighed for betaling pr. efterkrav -
gerne i Kbh området da jeg selv bor der.



 
 
DWM (15-06-2002)
Kommentar
Fra : DWM


Dato : 15-06-02 20:19

"- = KG = -" <Garmer83@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:aeg03d$1d7j$1@news.cybercity.dk...
> Jeg skal over nettet købe et Codegen 6013 kabinet samt en ThermalTake
> Volcano 6Cu køler. Jeg har kigget på http://www.shg.dk som har ganske lave
> priser, men om de er et 'ordentligt' firma ved jeg jo ikke.

Det er de. Har aldrig haft problemer med dem her.

> Derfor vil jeg gerne høre jer andre om i kan anbefale bestemte sites som
har
> ovenstående hardware, og som giver mulighed for betaling pr. efterkrav -
> gerne i Kbh området da jeg selv bor der.

Jeg bruger også IT butikken og Xdata.

/Kenneth Iversen




Povl H. Pedersen (15-06-2002)
Kommentar
Fra : Povl H. Pedersen


Dato : 15-06-02 20:35

In article <3d0b846e$0$694$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>,
"DWM" <no.valid.email.address@for.you.duh> wrote:

> "- = KG = -" <Garmer83@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> news:aeg03d$1d7j$1@news.cybercity.dk...
> > Jeg skal over nettet købe et Codegen 6013 kabinet samt en ThermalTake
> > Volcano 6Cu køler. Jeg har kigget på http://www.shg.dk som har ganske lave
> > priser, men om de er et 'ordentligt' firma ved jeg jo ikke.
>
> Det er de. Har aldrig haft problemer med dem her.

Har du haft reperationer indenfor de sidste 3 måneder ?

Jeg er var også glade for dem indtil jeg leverede en vare ind til
ombytning dagen efter jeg fik den. Har nu ventet i 2 uger, selvom de
havde flere på lager da jeg leverede den tilbage.

DWM (15-06-2002)
Kommentar
Fra : DWM


Dato : 15-06-02 21:52

"Povl H. Pedersen" <nospam@home.terminal.dk> skrev i en meddelelse
news:nospam-B260DB.21351315062002@news.cybercity.dk...
> Har du haft reperationer indenfor de sidste 3 måneder ?

Nej og?

> Jeg er var også glade for dem indtil jeg leverede en vare ind til
> ombytning dagen efter jeg fik den. Har nu ventet i 2 uger, selvom de
> havde flere på lager da jeg leverede den tilbage.

De kunne jo have været solgt til anden side.

/Kenneth Iversen




[5000] Bo (15-06-2002)
Kommentar
Fra : [5000] Bo


Dato : 15-06-02 19:32


"- = KG = -" <Garmer83@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:aeg03d$1d7j$1@news.cybercity.dk...
> Jeg skal over nettet købe et Codegen 6013 kabinet samt en ThermalTake
> Volcano 6Cu køler. Jeg har kigget på http://www.shg.dk som har ganske lave
> priser, men om de er et 'ordentligt' firma ved jeg jo ikke.

Det er ok firma - borset fra hvis din vare bliver defekt. Jeg har ventet 1
måned på en returvare, og jeg har rykket utallige gange. Jeg ville aldrig
handle der igen. Det kan være det er overdrevet, da det kun er en vare det
drejer sig om, men jeg handler andre steder som www.itbutikken.dk -
www.bj-trading.dk og www.prcdata.dk

Mvh Bo



DWM (15-06-2002)
Kommentar
Fra : DWM


Dato : 15-06-02 20:18

"[5000] Bo" <bo7404@odense.kollegienet.dk> skrev i en meddelelse
news:vKLO8.55449$N46.1800251@news010.worldonline.dk...
> Det er ok firma - borset fra hvis din vare bliver defekt. Jeg har ventet 1
> måned på en returvare, og jeg har rykket utallige gange.

Betyder ikke at det har noget at gøre med firmaet.
Det er nok nærmere dem for de har sendt varen til.

/Kenneth Iversen


Povl H. Pedersen (15-06-2002)
Kommentar
Fra : Povl H. Pedersen


Dato : 15-06-02 20:33

In article <3d0b91fc$0$706$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>,
"DWM" <no.valid.email.address@for.you.duh> wrote:

> "[5000] Bo" <bo7404@odense.kollegienet.dk> skrev i en meddelelse
> news:vKLO8.55449$N46.1800251@news010.worldonline.dk...
> > Det er ok firma - borset fra hvis din vare bliver defekt. Jeg har ventet 1
> > måned på en returvare, og jeg har rykket utallige gange.
>
> Betyder ikke at det har noget at gøre med firmaet.
> Det er nok nærmere dem for de har sendt varen til.

Nej det har ikke noget at gøre med hvem de har sendt varen til,
såfremt man har ønsket varen ombyttet til en ny fremfor repareret.
Det kan man jo jvf. den nye købelov. Jeg kan derfor vel forestille
mig, at 2-3 uger til fejlfinding bliver anset som max af
forbrugerstyrelsen.

Deaster (15-06-2002)
Kommentar
Fra : Deaster


Dato : 15-06-02 23:39

"DWM" <no.valid.email.address@for.you.duh> wrote in message
news:3d0b91fc$0$706$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> "[5000] Bo" <bo7404@odense.kollegienet.dk> skrev i en meddelelse
> news:vKLO8.55449$N46.1800251@news010.worldonline.dk...
> > Det er ok firma - borset fra hvis din vare bliver defekt. Jeg har ventet
1
> > måned på en returvare, og jeg har rykket utallige gange.
>
> Betyder ikke at det har noget at gøre med firmaet.
> Det er nok nærmere dem for de har sendt varen til.

Øhh, det er vist ikke lige kundens problem hvad forretningen har af aftaler
med sine underleverandører.



--
Mvh Jesper (Deaster)
På usenet repræsenterer jeg mig
selv og ikke Microsoft.
Ny på Ng'er? Tjek www.usenet.dk




\(: MarlboroMan :\) (16-06-2002)
Kommentar
Fra : \(: MarlboroMan :\)


Dato : 16-06-02 14:05

> Øhh, det er vist ikke lige kundens problem hvad forretningen har af
aftaler
> med sine underleverandører.

Korrekt, men kan en butik give sine kunder bedre service end deres
underleverandører giver butikken?

/Kenneth



Deaster (16-06-2002)
Kommentar
Fra : Deaster


Dato : 16-06-02 15:27

"(: MarlboroMan :)" <kenneth_aka_marlboroman@hotmail.com> wrote in message
news:3d0c8cb0$0$714$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> > Øhh, det er vist ikke lige kundens problem hvad forretningen har af
> aftaler
> > med sine underleverandører.
>
> Korrekt, men kan en butik give sine kunder bedre service end deres
> underleverandører giver butikken?

Ja, hvis butikken er en aftale med sin lev. om at der kan gå op til et år
inden fejlen f.eks. bliver udbedret regner jeg da ikke med at butikken har
den samme politik overfor sine kunder.


--
Mvh Jesper (Deaster)
På usenet repræsenterer jeg mig
selv og ikke Microsoft.
Ny på Ng'er? Tjek www.usenet.dk




\(: MarlboroMan :\) (16-06-2002)
Kommentar
Fra : \(: MarlboroMan :\)


Dato : 16-06-02 16:44

> Ja, hvis butikken er en aftale med sin lev. om at der kan gå op til et år
> inden fejlen f.eks. bliver udbedret regner jeg da ikke med at butikken har
> den samme politik overfor sine kunder.

Det håber jeg sgu heller ikke :)

Jeg har selv oplevet et par gange (desværre) at det var en underleverandør
som gang på gang stak en kæp i hjulet på en ellers MEGET seriøs og god
butik. Den anden gang gik butikken uden om underleverandøren og købte et
nyt kort til mig hos en anden forhandler så jeg ikke sku vente på at deres
(nu udskiftede) underleverandør fik fingeren ud.

Desværre er underleverandørene ikke altid så gode til at yde en lige så god
service som butikkerne gerne vil.

/Kenneth



Povl H. Pedersen (16-06-2002)
Kommentar
Fra : Povl H. Pedersen


Dato : 16-06-02 17:03

In article <3d0c8cb0$0$714$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>,
"\(: MarlboroMan :\)" <kenneth_aka_marlboroman@hotmail.com> wrote:

> > Øhh, det er vist ikke lige kundens problem hvad forretningen har af
> aftaler
> > med sine underleverandører.
>
> Korrekt, men kan en butik give sine kunder bedre service end deres
> underleverandører giver butikken?

Jo da. Du har som hovedregel ret til at få byttet en defekt vare til en
nye. Det tror jeg ikke alle underleverandører accepterer i deres aftale
med butikken.

\(: MarlboroMan :\) (16-06-2002)
Kommentar
Fra : \(: MarlboroMan :\)


Dato : 16-06-02 17:16

> > Korrekt, men kan en butik give sine kunder bedre service end deres
> > underleverandører giver butikken?
>
> Jo da. Du har som hovedregel ret til at få byttet en defekt vare til en
> nye. Det tror jeg ikke alle underleverandører accepterer i deres aftale
> med butikken.

Okay. Hvis nu det drejer sig om en vare som butikken ikke lige har på
lager, så er det lidt svært for dem at sende/give en kunde en ny vare selv
om de gerne vil og det er en del af deres service. Det kan dog lade sig
gøre, som jeg også skrev i mit indlæg til Deaster kl. 17.44. Dog tror jeg
ikke der er mange butikker som vil gøre det samme!

/Kenneth



Deaster (16-06-2002)
Kommentar
Fra : Deaster


Dato : 16-06-02 18:08

"(: MarlboroMan :)" <kenneth_aka_marlboroman@hotmail.com> wrote in message
news:3d0cb964$0$667$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> > > Korrekt, men kan en butik give sine kunder bedre service end deres
> > > underleverandører giver butikken?
> >
> > Jo da. Du har som hovedregel ret til at få byttet en defekt vare til en
> > nye. Det tror jeg ikke alle underleverandører accepterer i deres aftale
> > med butikken.
>
> Okay. Hvis nu det drejer sig om en vare som butikken ikke lige har på
> lager, så er det lidt svært for dem at sende/give en kunde en ny vare selv
> om de gerne vil og det er en del af deres service. Det kan dog lade sig
> gøre, som jeg også skrev i mit indlæg til Deaster kl. 17.44. Dog tror jeg
> ikke der er mange butikker som vil gøre det samme!

Det er overhovedet ikke kundens problem hvad butikken har af aftaler med sin
underlev., de har bare at overholde loven, og hvis de ikke kan det må lade
være med at drive forretning eller skifte lev.


--
Mvh Jesper (Deaster)
På usenet repræsenterer jeg mig
selv og ikke Microsoft.
Ny på Ng'er? Tjek www.usenet.dk




\(: MarlboroMan :\) (16-06-2002)
Kommentar
Fra : \(: MarlboroMan :\)


Dato : 16-06-02 18:22

> Det er overhovedet ikke kundens problem hvad butikken har af aftaler med
sin
> underlev., de har bare at overholde loven, og hvis de ikke kan det må lade
> være med at drive forretning eller skifte lev.

Jeg kan KUN give dig 100% ret. Faktisk har jeg ikke ville påstå noget andet
i mine tidligere indlæg, blot har jeg villet "forsvare" butikker som har
haft nogle uheldige leverandører som ikke har samarbejdet med butikken
tilfredsstillende.
Jeg synes dog godt at man engang imellem kunne væbne sig med lidt
tålmodighed frem for at hænge butikkerne ud, som det ses mere og mere.
Personligt har JEG aldrig haft dårlige erfaringer med nogen af de butikker
som er blevet hængt ud her på det sidste. Måske er jeg heldig, måske er jeg
mere tålmodig end flertallet. Jeg ved det ikke.

Jeg vil slutte af med endnu engang at tilslutte mig det du har skrevet.

/Kenneth



Deaster (16-06-2002)
Kommentar
Fra : Deaster


Dato : 16-06-02 18:33

"(: MarlboroMan :)" <kenneth_aka_marlboroman@hotmail.com> wrote in message
news:3d0cc8d9$0$697$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> > Det er overhovedet ikke kundens problem hvad butikken har af aftaler med
> sin
> > underlev., de har bare at overholde loven, og hvis de ikke kan det må
lade
> > være med at drive forretning eller skifte lev.
>
> Jeg kan KUN give dig 100% ret. Faktisk har jeg ikke ville påstå noget
andet
> i mine tidligere indlæg, blot har jeg villet "forsvare" butikker som har
> haft nogle uheldige leverandører som ikke har samarbejdet med butikken
> tilfredsstillende.

Jep, til en vis grad enig, jeg syntes dog bare at butikkerne tit dækker sig
ind under at deres underlev. er nogle skvaddermikler og den holder ikke.

> Jeg synes dog godt at man engang imellem kunne væbne sig med lidt
> tålmodighed frem for at hænge butikkerne ud, som det ses mere og mere.
> Personligt har JEG aldrig haft dårlige erfaringer med nogen af de butikker
> som er blevet hængt ud her på det sidste. Måske er jeg heldig, måske er
jeg
> mere tålmodig end flertallet. Jeg ved det ikke.
>

Heller ikke jeg. Har aldrig haft problemer med f.eks. Itbutikken, shg,
bjtrading eller lign. og jeg har efterhånden købt for en del
hundredetusinder hos dem.

> Jeg vil slutte af med endnu engang at tilslutte mig det du har skrevet.
>

Thanx



--
Mvh Jesper (Deaster)
På usenet repræsenterer jeg mig
selv og ikke Microsoft.
Ny på Ng'er? Tjek www.usenet.dk




\(: MarlboroMan :\) (16-06-2002)
Kommentar
Fra : \(: MarlboroMan :\)


Dato : 16-06-02 18:43

> > Jeg kan KUN give dig 100% ret. Faktisk har jeg ikke ville påstå noget
> andet
> > i mine tidligere indlæg, blot har jeg villet "forsvare" butikker som har
> > haft nogle uheldige leverandører som ikke har samarbejdet med butikken
> > tilfredsstillende.
>
> Jep, til en vis grad enig, jeg syntes dog bare at butikkerne tit dækker
sig
> ind under at deres underlev. er nogle skvaddermikler og den holder ikke.

Det har du (desværre) helt ret i. Det forekommer hos mange butikker og det
er ikke kun i computerrelateret butikker.

> > Jeg synes dog godt at man engang imellem kunne væbne sig med lidt
> > tålmodighed frem for at hænge butikkerne ud, som det ses mere og mere.
> > Personligt har JEG aldrig haft dårlige erfaringer med nogen af de
butikker
> > som er blevet hængt ud her på det sidste. Måske er jeg heldig, måske er
> jeg
> > mere tålmodig end flertallet. Jeg ved det ikke.
> >
>
> Heller ikke jeg. Har aldrig haft problemer med f.eks. Itbutikken, shg,
> bjtrading eller lign. og jeg har efterhånden købt for en del
> hundredetusinder hos dem.

Ja, det har jeg læst tidligere :)

> > Jeg vil slutte af med endnu engang at tilslutte mig det du har skrevet.
> >
>
> Thanx

NP

/Kenneth



Seth (15-06-2002)
Kommentar
Fra : Seth


Dato : 15-06-02 19:33


"- = KG = -" <Garmer83@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:aeg03d$1d7j$1@news.cybercity.dk...
> Jeg skal over nettet købe et Codegen 6013 kabinet samt en ThermalTake
> Volcano 6Cu køler. Jeg har kigget på http://www.shg.dk som har ganske lave
> priser, men om de er et 'ordentligt' firma ved jeg jo ikke.
>
> Derfor vil jeg gerne høre jer andre om i kan anbefale bestemte sites som
har
> ovenstående hardware, og som giver mulighed for betaling pr. efterkrav -
> gerne i Kbh området da jeg selv bor der.


Shg er yderst venlig og til at stole på...jeg bor lige ved siden af og
handler der ofte.
Så de kan klart anbefales.

Mvh

Seth



Mogens (15-06-2002)
Kommentar
Fra : Mogens


Dato : 15-06-02 19:49

On Sat, 15 Jun 2002 20:12:54 +0200, "- = KG = -"
<Garmer83@hotmail.com> wrote:

>Jeg skal over nettet købe et Codegen 6013 kabinet samt en ThermalTake
>Volcano 6Cu køler. Jeg har kigget på http://www.shg.dk som har ganske lave
>priser, men om de er et 'ordentligt' firma ved jeg jo ikke.
>
>Derfor vil jeg gerne høre jer andre om i kan anbefale bestemte sites som har
>ovenstående hardware, og som giver mulighed for betaling pr. efterkrav -
>gerne i Kbh området da jeg selv bor der.
>
Hej

Du kan roligt handle hos SHG. Jeg har selv brugt den forretning
mange gange og altid uden nogen problemer overhovedet.

En anden god forretning er Midtdata.

Begge er billige, hurtige og helt i orden

mvh Mogens

- = KG = - (15-06-2002)
Kommentar
Fra : - = KG = -


Dato : 15-06-02 20:13

Er det muligt at betale pr. efterkrav i de nævnte butikker ? (har ik dankort
osv).



DWM (15-06-2002)
Kommentar
Fra : DWM


Dato : 15-06-02 20:19

"- = KG = -" <Garmer83@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:aeg3jo$1hru$1@news.cybercity.dk...
> Er det muligt at betale pr. efterkrav i de nævnte butikker ? (har ik
dankort
> osv).

Ja.

/Kenneth Iversen


Povl H. Pedersen (15-06-2002)
Kommentar
Fra : Povl H. Pedersen


Dato : 15-06-02 20:31

In article <aeg03d$1d7j$1@news.cybercity.dk>,
"- = KG = -" <Garmer83@hotmail.com> wrote:

> Jeg skal over nettet købe et Codegen 6013 kabinet samt en ThermalTake
> Volcano 6Cu køler. Jeg har kigget på http://www.shg.dk som har ganske lave
> priser, men om de er et 'ordentligt' firma ved jeg jo ikke.
>
> Derfor vil jeg gerne høre jer andre om i kan anbefale bestemte sites som har
> ovenstående hardware, og som giver mulighed for betaling pr. efterkrav -
> gerne i Kbh området da jeg selv bor der.

Jeg har generelt haft god erfaring med SHG, men nu har jeg et wireless
access point inde på garanti (jeg hentede det i butikken, og kunne
derfor ikke bare returnere som postordrekøb), og mandag har de været 2
uger om at konstatere om det er defekt eller ej.

De har en ekspres service, hvor man straks kan få ombyttet defekte
varer, mod at betale 5% af varens nypris. Resultatet af denne er, at de
nu altid tager 1-3 uger om almindelige reperationer. Hvorvidt det er
rimeligt (og dermed lovligt) er ikke afklaret.

Jeg vil anbefale at man har ovenstående in mente når man handler hos
SHG. Specielt fordi loven giver forbrugeren lov til at kræve ombytning
fremfor reperation.

Da SHG sylter min sag, og dermed søger at bruge det spillerum som loven
og forbrugerstyrelsen tillader, så har jeg samtidig overfor SHG valgt at
gøre det samme. Jeg venter spændt i endnu en uge (de 3 uger ialt) inden
jeg går til forbrugerklagenævnet, og kører en usenet kampagne.

Jeg tror dog, at en del af SHGs garantipolitik m.m. skyldes for mange
fattige discountkøbere, eller forbrugere der selv ødelægger varer, og
søger at få penge tilbage.

Søren (16-06-2002)
Kommentar
Fra : Søren


Dato : 16-06-02 22:27

-------------
> Da SHG sylter min sag, og dermed søger at bruge det spillerum som loven
> og forbrugerstyrelsen tillader, så har jeg samtidig overfor SHG valgt at
> gøre det samme. Jeg venter spændt i endnu en uge (de 3 uger ialt) inden
> jeg går til forbrugerklagenævnet, og kører en usenet kampagne.
-------
Prøv at ringe til forbrugerklagenævnet, de er snart nede på 1års
vente tid.
-----------
> Jeg tror dog, at en del af SHGs garantipolitik m.m. skyldes for mange
> fattige discountkøbere, eller forbrugere der selv ødelægger varer, og
> søger at få penge tilbage.
-----------
Ja der er altid problemer med de der fattige, de kan bare ikke
det der med easy come - easy go.
De føler deres surt sammen sparet penge er mere værd end "vores".
De prøver endda at få dem tilbage igen, hvis de ikke har haft et til fredstillende køb.

M.v.h Søren



Jesper Christensen (17-06-2002)
Kommentar
Fra : Jesper Christensen


Dato : 17-06-02 18:20

"- = KG = -" <Garmer83@hotmail.com> wrote in message
news:aeg03d$1d7j$1@news.cybercity.dk

> Jeg skal over nettet købe et Codegen 6013 kabinet samt en ThermalTake
> Volcano 6Cu køler. Jeg har kigget på http://www.shg.dk som har ganske lave
> priser, men om de er et 'ordentligt' firma ved jeg jo ikke.
>
> Derfor vil jeg gerne høre jer andre om i kan anbefale bestemte sites som har
> ovenstående hardware, og som giver mulighed for betaling pr. efterkrav -
> gerne i Kbh området da jeg selv bor der.


Hejsa

Du skal handle hos ; www.bj-trading.dk , de har altid den rigtige vare
til den rigtige pris og de sender omg. så du har varen hurtigt. Jeg har
handlet her mange gange. (Ja de sender pr. efterkrav.)

Mvh JC


--
Posted via Mailgate.ORG Server - http://www.Mailgate.ORG

Janko (8382) (19-06-2002)
Kommentar
Fra : Janko (8382)


Dato : 19-06-02 15:43


>Hejsa
>
>Du skal handle hos ; www.bj-trading.dk , de har altid den rigtige vare
>til den rigtige pris og de sender omg. så du har varen hurtigt. Jeg har
>handlet her mange gange. (Ja de sender pr. efterkrav.)
>
>Mvh JC

Ja tak skal du.... De har lige sendt en defekt xp1800 til mig
Jeg var dog så heldig at jeg så det inden at jeg pakkede den ud af
deres tapeforsegling. Men havde det nu været en kunde der ikke ved så
meget om amd's extremt sårbare kanter havde vedkommende jo nok stået
med aben. Jeg har fået den byttet, men det er sidste gang jeg handler
med et firma der sender defekte varer afsted. Jeg kan mindes at de har
gjort det før ved nogle kunder som ikke har set skaden og så har stået
med et tab på mange hundrede kr. Sådan noget må bare ikke ske og jeg
er faktisk ret ligeglad med hvor travlt de end må have, sådan noget må
ikke ske og det er bare meget meget ringe af dem at sker. Så hvis der
er nogen der skal købe en xp1800 i nær fremtid skal i nok kigge godt
efter at i ikke har fået den som jeg har sendt retur til dem. I min
bog står de nu opført som nogle hundehoveder der har forsøgt på at
snyde mig ved enten at være uærlige eller slet og ret være nogle
garageforhandlere der ikke har styr på det - begge ting er lige slemme
når det drejer sig om skader på en amd-cpu.
Mvh Heinrich

Jesper Christensen (19-06-2002)
Kommentar
Fra : Jesper Christensen


Dato : 19-06-02 23:06

"Janko (8382)" <jankoman@*nospam*hotmail.com> wrote in message
news:9o41hugmfj677pug70kvqkojn7ev1m0sbc@4ax.com

>
> >Hejsa
> >
> >Du skal handle hos ; www.bj-trading.dk , de har altid den rigtige vare
> >til den rigtige pris og de sender omg. så du har varen hurtigt. Jeg har
> >handlet her mange gange. (Ja de sender pr. efterkrav.)
> >
> >Mvh JC
>
> Ja tak skal du.... De har lige sendt en defekt xp1800 til mig
> Jeg var dog så heldig at jeg så det inden at jeg pakkede den ud af
> deres tapeforsegling. Men havde det nu været en kunde der ikke ved så
> meget om amd's extremt sårbare kanter havde vedkommende jo nok stået
> med aben. Jeg har fået den byttet, men det er sidste gang jeg handler
> med et firma der sender defekte varer afsted. Jeg kan mindes at de har
> gjort det før ved nogle kunder som ikke har set skaden og så har stået
> med et tab på mange hundrede kr. Sådan noget må bare ikke ske og jeg
> er faktisk ret ligeglad med hvor travlt de end må have, sådan noget må
> ikke ske og det er bare meget meget ringe af dem at sker. Så hvis der
> er nogen der skal købe en xp1800 i nær fremtid skal i nok kigge godt
> efter at i ikke har fået den som jeg har sendt retur til dem. I min
> bog står de nu opført som nogle hundehoveder der har forsøgt på at
> snyde mig ved enten at være uærlige eller slet og ret være nogle
> garageforhandlere der ikke har styr på det - begge ting er lige slemme
> når det drejer sig om skader på en amd-cpu.
> Mvh Heinrich

Det er jo ikke sikkert, at de var klar over, at den var defekt...... og
den blev jo også byttet..... no prob.

Jesper























--
Posted via Mailgate.ORG Server - http://www.Mailgate.ORG

Janko (8382) (19-06-2002)
Kommentar
Fra : Janko (8382)


Dato : 19-06-02 23:32


>> bog står de nu opført som nogle hundehoveder der har forsøgt på at
>> snyde mig ved enten at være uærlige eller slet og ret være nogle
>> garageforhandlere der ikke har styr på det - begge ting er lige slemme
>> når det drejer sig om skader på en amd-cpu.
>> Mvh Heinrich
>
>Det er jo ikke sikkert, at de var klar over, at den var defekt...... og
>den blev jo også byttet..... no prob.
>
>Jesper

Jeg fik en "flæbe-flæbe" forklaring om at "det kunne de da ikke forstå
for alle deres cpu'er bliver tjekket med lup" Læs dog hvad det er jeg
skriver inden du også begynder at lyde som en gammel tante der ikke
har nået bussen. Og jo... det er da et problem når det er så kendt at
de amd'er er sarte på kanterne, at et firma som BJ-Trading får det
sendt ud af huset til kunder som måske ikke er klar over hvordan sådan
nogle skal se ud. Jeg tror da nok at der er mange der ville have været
faldet i fælden og siddet tilbage med en defekt cpu som BJT under
ingen omstændigheder ville have taget tilbage med henvisning til at
kunden selv har ødelagt den under montage af køler. Jeg ved ikke
hvordan du har det med penge, men det er altså ikke sådan at jeg ville
have syntes det var særlig morsomt at skulle investere i en ny cpu
fordi den jeg havde modtaget var defekt ved afsendelse fra
HW-pusheren. Jeg var dygtig/heldig nok, hvad med den næste.......?
Hvad med dem før mig.....?
Mvh Heinrich

Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177516
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408629
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste