MOD af blæserstik
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 15-06-02 17:21

Hej

Jeg har faktisk en rigtig god cardcooler... Som jeg ikke har brugt et godt
stykke tid, grundet at der ikke var brug for den..

Men nu har jeg tænkt mig at montere en Zalman VGA profil på mit ATI Radeon
64 DDR vivo grafikkort. Havde så tænkt mig at lade den kører på 7 volt. Da
jeg mener det vil være mere end rigeligt. Især da jeg vil havde lyddæmpning
hele kassen.. Da det er uholdligt med al den larm, ved arbejdsbordet

På denne cardcooler, er ledningerne monteret i et gennemgangsstykke. Det gør
så det, at der ikke spildes et stik, men at jeg ikke sådan lige uden videre
kan stel benet til +5V klemmen.

Det jeg faktisk aller helst ville have, var hvis det var muligt at købe de
der små satans 3-pins stik til bundkortet. Så jeg selv kunne udfærdige de
stik. og så kunne man evt montere noget blæserstyring af blæserne?

Men har i et forslag løsnings forslag? Jeg er ikke interreseret i at klippe
og klistre i dyre enermax PSU´s ledninger.

Billedere postet i dk.binaer under samme emne

Mvh. Bjarke

Fra : Ukendt

Dato : 15-06-02 18:17

> [...]
gør
> så det, at der ikke spildes et stik, men at jeg ikke sådan lige uden

Hvorfor ikke?

Du skal selvfølgelig bytte om på to ben i begge stik på gennemgangsstykket
og farvekoderne kommer ikke til at passe, men det vil fungere.

Claus

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 15-06-02 20:20

"Claus Nygaard-Pedersen" <cnpatofir.dk> wrote in message

> Hvorfor ikke?

Tjaa,, ikke uden videre. Man kan jo ikke få ledningerne "ind" på plads under
at gøre noget....

> Du skal selvfølgelig bytte om på to ben i begge stik på gennemgangsstykket
> og farvekoderne kommer ikke til at passe, men det vil fungere.

Ja, det var jeg klar over

Men jeg tog også erfare og borede ind i stikket, så jeg kunne komme ind med
stikket...

Se billederne i dk.binaer og en dejlig lille støjende video til information