Suse Linux 8 og TDC ADSL ?
Fra : J. Jensen

Dato : 15-06-02 16:38

Jeg er nybegynder i Linux og har lige installeret Suse Linux 8.0 Pro, men
jeg ved ikke rigtig hvordan jeg skal konfigurere forbindelsen til
internettet (Det er noget anderledes end med Windows)- Hvis der er nogen
som har prøvet det, så vil jeg være taknemmelig for et par gode råd.

Jeg har TDC Netexpress (Speedstream Router 2601)

På forhånd tak

Fra : claus Christian Lars~

Dato : 15-06-02 16:55

J. Jensen wrote:
> Jeg er nybegynder i Linux og har lige installeret Suse Linux 8.0 Pro,

Det er ekstremt let for det plejer at ske automatisk. Du har måske ikke
konfigureret dit netkort. Det gør du ved at gå ind i yast og klikke dig
ind til basisnetværk ( eller sådan noget). Så følger du blot peg og
klik-vejledningen. Det er meget lettere at udføre dette i suse end det
er i windows.

hilsen Claus Larsen.

Fra : N. Jensen

Dato : 16-06-02 22:19

Du har ret, jeg gjorde det mere kompliceret end det er - Nu virker det, tak
for hjælpen