Ny comp...
Fra : IzeMaker

Dato : 15-06-02 16:37

Ok... jeg har siddet og kigget lidt...

Nogen der har nogle invendinger mod eller for:

Abit TH72-raid
P4 Northwood 2ghz boxed
256 apacer pc800 rdram
2x Barracuda IV 80GB Fluid

på forhånd tak
IzeMaker

Fra : DWM

Dato : 15-06-02 19:31

"IzeMaker" <goofy_klaus@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Ok... jeg har siddet og kigget lidt...
>
> Nogen der har nogle invendinger mod eller for:
>
> Abit TH72-raid
> P4 Northwood 2ghz boxed
> 256 apacer pc800 rdram
> 2x Barracuda IV 80GB Fluid

Næh. Har det samme her dog uden raid og med samsung ram.
Husk at opdatere BIOS´en ellers vil du ikke kunne få den til
at finde ud af hvilken hastighed processoren er.
url:http://www.abit.com.tw/abitweb/webjsp/english/download_content.jsp?pTITL
E=TH7II+%2F+TH7II-RAID&#

/Kenneth Iversen

Fra : Jimme

Dato : 15-06-02 17:30

en kommentar:
Du er er for rig...

køb noget DDR-RAM, en athlon eller en P4 1.6 og overclock

Fra : Peter Rinder

Dato : 16-06-02 10:58

> 2x Barracuda IV 80GB Fluid

Du skal ikke regne med at få en særlig god performance med Barracudaerne,
hvis du vil køre dem i RAID. Det ved jeg selvfølgelig ikke om du vil, jeg
ville bare lige gøre opmærksom på det.

/Peter