Jeg kan ikke ændre skærm !!
Fra : HL

Dato : 15-06-02 16:26

Hej igen.
Jeg kan ikke ændre min skærmtype inde under
controlpanel ->skærm->indstillinger->avanceret ->skærm !
Den "siger" at det er en standard-skærm og egenskab- knappen er ikke
tilgængelig.

Jeg kan heller ikke finde skærmen under enhedshåndteringen !!

Hvad er der galt ????

Alle forslag modtages

(Jeg mangler stadig en driver til den 21" Nokia 445Xav)

Fra : \(: MarlboroMan :\)

Dato : 15-06-02 16:42

"HL" <Henning@legaard.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvad er der galt ????
>
> Alle forslag modtages
>
> (Jeg mangler stadig en driver til den 21" Nokia 445Xav)

Du kan prøve at kigge her:
http://www.construnet.hu/Nokia/Monitors/DRIVER/INS/wnt_40.html

Jeg ved ikke om det er noget, men prøv!

/Kenneth