Problem med LITEON 40X12X48
Fra : wacher

Dato : 15-06-02 15:33

Jeg har lige købt en Liteon 40x brænder og sat den i en Athlon 1.333 PC
der kører Win ME. Jeg bruger nyeste Nero brænder program. Upgraderet fra
Neros hjemmeside. Når jeg forsøger at kopiere en CD fra DVDen så sætter
jeg selvfølgelig en blank cd i brænderen men så vil Nero ikke brænde
idet den påstår at den isatte blanke cd ikke er tom. Har prøvet med
flere forskellige blanke cder. Samme resultat. Så satte jeg en CD-RW i
og så sagde den stadig at den ikke var tom og foreslog at den skulle
slette alt.
Den gjorde den... men sagde stadig bagefter at den slettede cdRW ikke
var tom. Brænderen kan sagtens brænde. Der er ikke noget problem med at
brænde filer ned
på en cd når man laver en "alm. brænding". Det er når jeg vil kopiere en
cd problemet er der? Nogen ideer til hvad der er galt?

http://www.kandu.dk/

Fra : Torbenth

Dato : 15-06-02 23:44

wacher skrev i meddelelsen ...
Det er når jeg vil kopiere en
>cd problemet er der? Nogen ideer til hvad der er galt?

Når du vil kopiere en cd skal du vælge drev hvorfra du vil kopiere. Noget
tyder på at den står til det forkerte drev.

Mvh.
Torben