Pantaenius/Yacht Pool
Fra : Lotte Bøgedal & Thom~

Dato : 11-02-01 11:46

Grundet en stor stigning i præmien hos Pantaenius overvejer jeg at skifte
til Yacht Pool.
Jeg har aldrig haft "brug" for Pantaenius, hvorfor jeg ingen erfaring har
med dem - er der nogen i denne nyhedsgruppe der har erfaringer med de to
nævnte selskaber?
I øvrigt har jeg undersøgt Codan/Allianz men er ikke tilfredse med deres
betingelser, derfor vil jeg vælge enten Pantaenius eller Yacht Pool.

med venlig hilsen

Thomas

Fra : Søren Bonde

Dato : 12-02-01 08:39

Hej Thomas

OK service hos Pantaenius da jeg fik stjålet min påhængsmotor. Ingen
problemer med erstatning, bortset fra at jeg havde fået den forsikret for
lavt, men det er jo ikke deres skyld. På den nye motor blev forsikrings
summen skruet op på realistisk niveau, uden at det kostede ekstra, så det er
jo lidt dumt at lade sig underforsikre......

Men ja, de gav den lige en skalle op på premien, men da jeg ikke har de
store summer kørende på denne konto, så bliver jeg bare hvor jeg er. Nu
kender de mig jo

Hilsen
Søren