vær med til at stoppe dette frygtelige dy~
Fra : BL

Dato : 15-06-02 09:12

Prøv lige at læse denne artikel. http://www.dansk-kennel-klub.dk/
Jeg fatter ikke at der er mennesker der kan gøre dette. Håber virkelig at de
må få både cancer, syfelis, hjernehindebetændelse og alverdens andre
alvorlige sygdomme PÅ SAMME TID så de også får en langsom og lidelsesfuld
død. Ja undskyld men jeg er virkelig harm over at det kan foregå...

Vær med til at stoppe dette. Læs artiklen og klik så på dette link som er en
underskrift indsamling mod dette dyrplageri.
http://www.dansk-kennel-klub.dk/kunder/dkk/dkkforms.nsf/Dyrplageri?openform

Støt hermed Dansk Kennel Klubs appel til relevante politikere og ambassader
om hurtigst muligt at få stoppet det frygtelige dyrplageri, som ifgl. en
dokumentarudsendelse i TV2 den 27. maj foregår i Østen (Thailand,
Filippinerne og Nordkina), hvor hunde og katte bliver skåret op og flået
levende

Send dette videre til alle de dyrvenner du kender...

Med venlig hilsen
Bruno og annette

Fra : JBH

Dato : 15-06-02 19:42

Ja, det er ufattelig hvad folk vil gøre for penge. Desværre er gassen gået
af ballon'en mht,. den udsendelse TV viste for nylig. (LÆS : folk er
ligeglade nu ) Personligt har jeg meldt mig ind i WSPA som er en
international dyreorganisation. De har lige fået en Dansk afdeling og det
koster altså kun 150 kr. pr år. Det tror jeg er bedre end DKK's forsøg på
at hverve medlemmer eller hvad det nu er de vil opnå (jeg har dog selv
skrevet under på listen ) jeg mener DKK har helt sikkert kendt til
forholdene i østen længe, hvorfor den pludselige interesse nu efter TV har
vist forholdene...

mvh
JBH