Hvordan ?
Fra : Ole Bøggild

Dato : 15-06-02 02:03

Fra : Morten Klostergaard

Dato : 15-06-02 10:00

Fra : Bill Gates

Dato : 16-06-02 07:12

> \MK

Og sådan.
Og hvis ikke så gør sådan.

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 25-06-02 11:15

Bill Gates skriver:

> Og sådan.
> Og hvis ikke så gør sådan.

Du er godt klar over at det er ulovligt at benytte andres navne (og
e-mailadresser) på usenet, ikke.

Desuden er du ikke mere anonym end man kan se at du benytter TDC-ADSL med
IP'en 80.63.103.157 (i hvert fald da du postede indlægget).

Vær glad for at Bill Gates formentlig (!) ikke læser denne gruppe og at jeg
ikke gider smide en mail til abuse@post.tele.dk

--
Michael
http://www.vitsms.tk

Fra : Bill Gates

Dato : 25-06-02 18:09

"Michael Kjærsgård" <webmaster@post10.zzn.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> IP'en 80.63.103.157 (i hvert fald da du postede indlægget).
>
> Vær glad for at Bill Gates formentlig (!) ikke læser denne gruppe og at

Du er da nok en helt.
Tør øjnene og spis en kiks.
Er du klar over hvor mange på denne jord der hedder Bill Gates, Prøv at slå
det op på yellow pages.

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 25-06-02 18:24

Bill Gates wrote:

> [...]
> Tør øjnene og spis en kiks.
> Er du klar over hvor mange på denne jord der hedder Bill Gates, Prøv at slå

Men det er vist de færreste af dem, der har den adresse, du uretmæssigt
benytter.

FUT dk.admin.netmisbrug

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Jørgen Raaberg

Dato : 26-06-02 16:20

"Kim Ludvigsen" <ludvig@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

Årh...lille ven...har du virkelig ikke andet at lave ?
Fis ned på legepladsen og leg politibetjent....

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 27-06-02 13:26

> Årh...lille ven...har du virkelig ikke andet at lave ?
> Fis ned på legepladsen og leg politibetjent....

Det er meget muligt at du er ældre end mig, men netop i dette tilfælde mener
jeg selv at jeg opfører mig mere "voksent" end dig.
Desuden ved jeg at jeg ville blive splitterravende tosset hvis nogen brugte
mine domæner til fakeadresser på usenet.

--
Michael
http://www.vitsms.tk