Brugte sejl ?
Fra : Klaus Pedersen

Dato : 14-06-02 23:10

Kære gruppe,

Er der nogen af Jer der har kendskab til steder på nettet eller butikker,
hvor der er muligt at finde brugte sejl ??

Hilsen

Klaus

Fra : Claus Frørup

Dato : 14-06-02 23:49

Isang tao pinangalanan Klaus Pedersen nagsulat :

>Er der nogen af Jer der har kendskab til steder på nettet eller butikker,
>hvor der er muligt at finde brugte sejl ??

En søgning på www.google.com med ordene "brugte sejl" giver 10 sider med
links.... prøv selv.
--
Venlig hilsen, Claus
Når du svarer på et af mine indlæg, behøver du ikke citere hele smøren.

Fra : @ndersson

Dato : 14-06-02 23:57

"klip

eller www.udkik.dk under køb og salg
--
Hilsen

Andy (2630)
skrivtilandy@12move.dk
En glad sejler fra Brøndby Havn
www.brondbyhavn.dk/

Fra : Claus Tersgov

Dato : 15-06-02 01:27

"@ndersson" <skrivtilandersson@tdcadsl.dk> skrev

Eller Jan Hansen, Dansail. Han plejer også at have en del brugte sejl..

Claus

Fra : Richard Chisnall

Dato : 15-06-02 18:00

> Eller Jan Hansen, Dansail. Han plejer også at have en del brugte sejl..

Nogle gange er det næsten helt nye. Jeg har lige fået et nyt storsejl
("brugt") der kun har sejlet ca. 200 sm (den skulle afkortes lidt) for
5000,-. En ny havde ellers kostet omkring 18.000.

/Richard

Fra : Jens Juul

Dato : 15-06-02 11:41

>Eller Jan Hansen, Dansail. Han plejer også at have en del brugte sejl..

Som kan ses via dette link http://www.sejl.dk/

Jens