Erfaringer med Codegen 6013 kabinet ?
Fra : - = KG = -

Dato : 14-06-02 21:40

Nogle der har erfaringer med Codegens 6013 kabinetserie
(http://www.codegengroup.com/proddetail.asp?id=124) ?

I kabinettet skal der sidde AsusA7V333 samt Athlon XP 2000+ - det kan det
vel godt ?

Fra : [5000] Bo

Dato : 15-06-02 09:09

> Nogle der har erfaringer med Codegens 6013 kabinetserie
> I kabinettet skal der sidde AsusA7V333 samt Athlon XP 2000+ - det kan det
> vel godt ?

Ja - det kan det da godt. Jeg har selv haft følgende kabinet, men skiftede
det ud efter en måndes tid, da jeg blev træt af det. Tiderne er temmelig
tynde, og der skal ikke meget til for at de bøjer eller andet. Fronten er af
tyndt plastic, og alt i alt er meget billigt kabinet. Ikke speciel lydløst.

Jeg ville ikke købe sådan et kabinet igen, men det er jo op til hver enkelt,
om man vil ofre flere penge på et kabinet.

Mvh Bo