XP vil ikke slukke PC
Fra : Lone & Max Hansen

Dato : 14-06-02 19:58

Jeg har nyinstalleret Win XP på en ATX-PC
Jeg har fået ny harddisk.
Når jeg vælger luk PC - undert START-knap, så genstarter den, istedet for at
slukke, hvorfor?

Jeg har tidligere installeret Win XP på pc´en, uden problemer.

Kan nogen hjælpe mig.

Max Hansen

Fra : Glenn Hagedorn

Dato : 14-06-02 21:07

Du har sikkert kludder med adresseangivelser. Du skal i bios finde nye
adrsser til seriel og parallel porte da disse konfligter. Venligst Glenn

Fra : *** Johnny [2000] **~

Dato : 15-06-02 09:32

eller sætte APM til i kontrolpanel, mener jeg, så kan den, der er mange
gange den ikke selv får det gjort

det er noget med din strømforsyning

johnny

Fra : \(8600\)Benny

Dato : 16-06-02 19:43

Jeg har samme problem, biosen skal opdateres, og derefter skal der en
geninstallition til, så kører skidtet.

Benny

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 24-06-02 18:57

"(8600)Benny" <holgaard@private.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har samme problem, biosen skal opdateres,
Nu kommer det dumme spørgsmål så...

Hvordan gør man det....

--
Mvh. Morten Fruergaard
http://fruergaard-racing.dk

Fra : Lasse Bodilsen

Dato : 13-07-02 23:50

On Mon, 24 Jun 2002 19:56:48 +0200, "Morten Fruergaard"
<mitfornavn@mitefternavn.com> Wrote:

>"(8600)Benny" <holgaard@private.dk> skrev i en meddelelse

Sludder!

>Nu kommer det dumme spørgsmål så...
>
>Hvordan gør man det....

Du skal ikke updatere Bios, men bare gøre 2 ting.

Enable ACPI under power mangement i Bios

Og i kontrol panel/power options. faneblad APM, skal den også slåes
til.

Så skulle XP gerne slukke puteren selv, når man lukker den ned.

(undskyld det svaret kommer så sent )

SCA 'at' BodyCount.dk