Hvorfor stopper mit IN/mail pludselig???
Fra : [2500] André

Dato : 14-06-02 19:33

Undskyld for min X-posting, men jeg ved faktisk ikke hvilke
NG spørgsmålet hører hjemme i. Læs vidre og forstå.

Jeg har en (ud af 2) PC som jeg går på nettet med. Jeg har
ADSL og to dynamiske IP'er, forbundet via en switch,
hvilket ifølge alle skulle være det der skal til for at kunne
komme på nettet.
Det virker også fint i 20-30 min. Derefter står den ene
maskine af nettet. Altid den samme og efter samme tidsrum.
Jeg har pillet ved alle former for dvale/pause/suspend mode
for at finde fejlen. Indtil nu ingen justeringer har kunne få
maskinen til at forblive online. Kun en boot kan få den på
igen. Det skal også nævnes at den anden maskine ikke har
nogen indflydelse som helst. Den har været slukket, down-
load'et hele tiden, download'et periodisk, download'et før
den anden mistede forbindelsen og download'et efter.
Jeg aner snart ikke mine levende råd. Jeg aner ikke hvor
jeg efterhånden skal lede efter fejlen, derfor har jeg
X-postet til alt jeg mente kunne have relevans.

Follow up til DK.EDB