RDram eller DDR ram igen.......??
Fra : Dr. Ralph

Dato : 14-06-02 12:29

Ja det har været bragt op i en tråd for et par dage siden, som jeg
selv deltog i.

Men jeg syntes ikke jeg fik svar nok.

Der er jo både DDR ram 2100, 2700, 3300 og RD ram i 800 Mhz og snart
nu 1066 Mhz på vej.

Jeg kan spare ca. 1800 kr ved at vælge MOBO og 1 GB ram med DDR 266
Mhz i forhold til RD ram - men er det det værd ?

Hvad med den nye 3300 DDR ram - den er vel også værd at overveje, men
er der nogen MOBO der understøtter disse ram ?

Nogen der har links til sites, hvor der er en direkte sammenligning
mellem RD ram og DDR ram ?

Og så leder jeg efter udenlandske sites, hvor man kan købe den nye
type rambus ram RDRAM 1066 - nogen forslag ?

Kind Regards/Venlig hilsen
Dr. Ralph

Mail: dr.ralph@removesol.dk

Fra : Tinky Winky

Dato : 14-06-02 16:33

> [...]
> er der nogen MOBO der understøtter disse ram ?
>
> Nogen der har links til sites, hvor der er en direkte sammenligning

http://www.tomshardware.com/mainboard/02q2/020501/index.html

Husk at 256MB DDR333 RAM kan fås for ca. 600 kr.