Kulfiberrør
Fra : Martin_P

Dato : 14-06-02 12:14

Er der nogen der ved hvor jeg kan købe disse til at lave stænger af??
det skal selvfølgelig være løse stænger, som ikke er monteret med øjer
og deslignende??

Martin_P

Fra : Per Herholdt

Dato : 14-06-02 12:44

Martin_P wrote:
> Er der nogen der ved hvor jeg kan købe disse til at lave stænger af??
> det skal selvfølgelig være løse stænger, som ikke er monteret med øjer
> og deslignende??
>
> Martin_P

I Odense er der f.eks GoFishing og Ækvator, de har også det der skal bruges
til stangbygning.
Prøv evt. at søg Google på: "kulfiber klinger", der kommer en del frem.
Sten Ulnits skriver lidt om klinger her
http://www.ulnits.dk/fluefisk/frame165.html
--
MVH Per

To start press any key --- where is the any key??

Fra : hansi.christiansen

Dato : 14-06-02 13:24

"Martin_P" skrev d. 14-06-02 12:14 dette indlæg :
> Er der nogen der ved hvor jeg kan købe disse til at lave stænger af??
> det skal selvfølgelig være løse stænger, som ikke er monteret med øjer
> og deslignende??
>
> Martin_P
Du skriver ikke hvor i landet du bor? men gå ned i din nærmeste
grejforhandler og spørg , han kan sikkert hjælpe dig!

http://www.kandu.dk/

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 17-06-02 08:46

"Martin_P" <mp@XXXalkaline-batteries.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der ved hvor jeg kan købe disse til at lave stænger af??
> det skal selvfølgelig være løse stænger, som ikke er monteret med øjer
> og deslignende??
>
> Martin_P

Stefs Fluebinding
Fredensgade 29
8000 Århus C
86183333

er en rigtig god forretning, og Stef er god til rådgivning om bygning af
stænger.

--
mvh/regards

Christian