Godt spørgsmål *GG*
Fra : marianne hellemose

Dato : 14-06-02 09:44

"Guderne må vide, hvorfor kvinder elsker katte!
Katte er uafhængige; de hører ikke efter; de kommer ikke, når der bliver
kaldt; de kan lide at være ude hele
natten; og når de er hjemme, ønsker de kun at få fred til
at sove.
Så hvordan kan det være, at alt det, kvinder afskyr
hos mænd, tilbeder de hos en kat ??"

--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Fra : katja

Dato : 14-06-02 09:52

marianne hellemose <hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3d09ace4$0$80399$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> [...]
> natten; og når de er hjemme, ønsker de kun at få fred til
> at sove.
> Så hvordan kan det være, at alt det, kvinder afskyr

Nu ved jeg godt det er en joke! - men føler mig sgu ramt alligevel!
Jeg er da ikke glad for min kat er væk hele natten [Er den heller ikke..
begrænset hvor langt væk den kan løbe i en lejlighed]
Jeg føler det da irriterende.. at den ikke kommer når jeg kalder [gør den
heldigvis ofte]
så synes absolut ikke den passer den påstand og heldigvis :)

Katja - som pt er træt af mænd.. men ikke sin dejlige TigerMis :)

Fra : marianne hellemose

Dato : 14-06-02 10:31

Hej Katja
Mine katte kan heller ikke forsvinde om natten
(indekatte) jeg kan da også en gang imellem være træt
af mænd ( og kvinder og katte og alt muligt andet)
men uden humor og uden evnen til at kunne grine ad
sig selv (og ens katte-lidenskab) så er livet og verden
altså meget trist.

stort smil NEJ kæmpegrin fra

Fra : Niels Peter

Dato : 14-06-02 10:02

* Katte gør hvad de vil, når de vil.
* De lytter aldrig efter hvad du siger til dem.
* De er fuldstændig uforudsigelige.
* De piver når de er sure.
* Når du vil lege, vil de være i fred.
* Når du vil være alene, vil de lege.
* De regner med at du bringer dem alt ved det mindste vink.
* De er meget humørsyge.
* De efterlader deres hår over det hele.
* De driver dig til vanvid.
Konklusion: Katte er små kvinder i billige pelsjakker

Niels Peter

"marianne hellemose" <hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk> skrev i en
meddelelse news:3d09ace4$0$80399$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Else Gyldenkærne

Dato : 14-06-02 10:47

Ups, *føler mig ramt*. Det er vist ikke engang løgn (bortset fra, at kattens
pels i hvert fald er dyrere end min) Hi,hi
Else

Fra : Kate

Dato : 14-06-02 21:58

"Niels Peter" <mail@bluewhite.dk> wrote in

> [...]
> * De efterlader deres hår over det hele.
> * De driver dig til vanvid.
> Konklusion: Katte er små kvinder i billige pelsjakker

Hahahaha, good one

Kate

Fra : Jacob Saaby Nielsen

Dato : 14-06-02 11:24

In article <3d09ace4$0$80399$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>,
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk says...
> [...]
> natten; og når de er hjemme, ønsker de kun at få fred til
> at sove.
> Så hvordan kan det være, at alt det, kvinder afskyr

Haha, ja måske fordi kvinder og katte ligner hinanden på en prik ?
))))

--
Jacob Saaby Nielsen

Fra : Jette

Dato : 16-06-02 11:53

"marianne hellemose" skrev:
> [...]
> natten; og når de er hjemme, ønsker de kun at få fred til
> at sove.
> Så hvordan kan det være, at alt det, kvinder afskyr

Har du aldrig hørt om kvindelist hi! Det er nemlig grunden til at vi
kvinder kan klare både mænd og katte i stiv arm. Og når vi vælger at
omgive os med dem, er det jo fordi vores høje intellekt hele tiden
kræver nye udfordringer.

Hvis jeg ikke kan finde misserne, og de ikke kommer når jeg kalder, går
jeg da bare ud i skabet og rasler lidt med foderposen Hvad manden
angår, smutter jeg ud til bilen, og skriger "SKAAAAT!, DER ER NOGEN DER
HAR RIDSET LAKKEN" hæ-hæ...

Nu har jeg indekatte, så det med at være ude om natten er ikke noget
problem ... men manden vil gerne strejfe ind i mellem ... Jeg formoder
det har noget at gøre med det stade i evolutionen som mænd befinder sig
på. De har nemlig endnu ikke fralagt sig trangen til at afmærke
territoriet og sikre at uvedkommende ikke trænger ind i nabolaget. Hvor
tit ser man ikke en mand stå og tisse i vejkanten... Ja, jeg spørger
bare - og det skal de bare have lov til. Instinkter skal man jo ikke
undertrykke, det kan få store psykiske konsekvenser .... og ikke mindst
er det man ikke må, jo altid det, der er mest spændende (husk at mænd i
princippet aldrig bliver ældre end 10 år) *GGG*

Hvis manden vil have fred til at sove .. jamen, lad ham endelig bare
gøre det, så er der jo fred i huset så længe ... men det må
naturligvis ikke gå ud over pligterne. Er det tilfældet så gør ham
opmærksom på at du heller ikke har nogen pligter. Jeg har med stor
succes brugt "Hvis ikke du støvsuger lige nu, laver jeg ikke mad de
næste 14 dage". Og har man én af den slags mænd, der aldrig rydder op
efter sig.... så rydder du naturligvis heller ikke op. Bare vent og
se... når hjemmet har lignet Jerusalems ødelæggelse i et par måneder, må
selv den mest stædige rad krybe til korset.

Hvis katten vil have fred til at sove, så får det lille pus da
naturligvis lov at slumre i fred... på nogen områder, er der jo trods
alt forskel på mænd og katte

... og så har Niels Peter jo været så næsvis at poste et modangreb:

> * Katte gør hvad de vil, når de vil.
... og det gør vi kvinder naturligvis også
>* De lytter aldrig efter hvad du siger til dem.
... kun når en mand siger noget intelligent ... og det sker jo desværre
temmelig sjældent
>* De er fuldstændig uforudsigelige.
... naturligvis, I skal jo ikke have det for nemt
>* De piver når de er sure.
... en tårer i øjenkrogen er aldrig af vejen... det virker HVER gang!
>* Når du vil lege, vil de være i fred.
>* Når du vil være alene, vil de lege.
.... der ligger sommetider en vis tilfredsstillelse i at gøre en mand
frustreret hæ-hæ
>* De regner med at du bringer dem alt ved det mindste vink.
.... Fuldstændig korrekt!
>* De er meget humørsyge.
... nej, vi er bare uforudsigelige
>* De efterlader deres hår over det hele.
... ja, ja rønnebærende er sure. Vi piger har jo glæde af vores hår hele
livet, i modsætning til mange mænd...*G*
>* De driver dig til vanvid.
... Ja, det lykkes meget pænt for os, ikk! hihi!

Mvh. Jette
- der sidder og føler sig meget modig, og er glad for at kæresten ikke
læser i katte-NG'en *LOL*

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 16-06-02 12:50

"Jette" <jni@omnix.dk> writes:

> [...]
> kvinder kan klare både mænd og katte i stiv arm. Og når vi vælger at
> omgive os med dem, er det jo fordi vores høje intellekt hele tiden

Jaja kvinder holder af simple ting... Mænd fx..

Når de så har brugt 10 år på at ændre manden til det de ønsker, undrer
de sig over hvor ham de forelskede sig i er blevet af...

> (husk at mænd i
> princippet aldrig bliver ældre end 10 år) *GGG*

Ja og kvinder er bare små piger med levende dukker, stadig lige
iscenesættende....

> .. og det gør vi kvinder naturligvis også

Ja og skaber jer når vi mænd gør det..

> .. kun når en mand siger noget intelligent ... og det sker jo desværre
> temmelig sjældent

Kvinder snakker for meget og siger for lidt..

> Mvh. Jette
> - der sidder og føler sig meget modig, og er glad for at kæresten ikke
> læser i katte-NG'en *LOL*

* Børn er lykkelige og dyr og kvinder. Men vi mennesker er det ikke*

--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa

Fra : Lars Dahl

Dato : 16-06-02 14:34

Av, av, av, Henrik.
Huskede du at få konfirmeret nedenstående med Melissa??

Mvh. Lars
--
von Fribergs Norske Skovkatte
http://hjem.get2net.dk/vonfriberg/

Tjekket af NAV 2002

Henrik Pedersen <misbams-meow@edb.dk> skrev i news:wku1o3a1dw.fsf@edb.dk

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 16-06-02 15:33

"Lars Dahl" <hafkIHateSpammers@get2net.dk> writes:

> Av, av, av, Henrik.
> Huskede du at få konfirmeret nedenstående med Melissa??

Næ, hun får heller ikke noget at vide for hun lå/ligger i sin elskede
flyttekasse og tager endnu en lille lur..*gg*

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 16-06-02 15:43

"Lars Dahl" <hafkIHateSpammers@get2net.dk> writes:

Mit sidste indlæg i denne tråd...

Hvorfor ikke alle behøver en mercedes..

En elefant var ved at drukne i kviksand. Han så en mus,
Og han bad musen redde ham. Musen fortalte at han ikke kunne
Redde ham på grund af størrelsen, men at han (musen) ville hente
Sin Mercedes, og se hvad han kunne gøre.
Så musen hentede sin Mercedes, smed et reb ud til elefanten og
Reddede dens liv.

Elefanten var taknemmelig, og spurgte hvad han kunne gøre.
Musen sagde at det ville han tænke over.

Ugen efter, var musen ved at drukne i kviksandet.
Den kaldte på elefanten, og mindede elefanten om at
Musen havde reddet dens liv.
Elefanten gik til kanten af kviksandet, foldede lemmet ud
Så langt det kunne komme, musen tog fat og dens liv var reddet.

Moralen i historien : hvis man har et stort lem behøver man ikke en Mercedes

Fra : Nina El Falaki

Dato : 16-06-02 15:06

Nok fordi katte har hjerne, mens mænd kun har begyndelsen til en, hihi

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats

Fra : Jette

Dato : 16-06-02 20:02

"Nina El Falaki" skrev:
> Nok fordi katte har hjerne, mens mænd kun har begyndelsen til en, hihi

hidr, hidr!

Jette