Rippe flash
Fra : kbno

Dato : 13-06-02 21:26

Hej med Jer

Ved godt det måske er det forkerte sted at spørge netop fordi i selv
kan finde ud af at lave flash.

Mennnnn jeg bliver altså nød til at spørge.........JEg har gennem en
bekendt i et tysk firma fået tilsendt en flash som jeg godt vil bruge,
mennnnnn så er det at det luskede kommer ind. Denne flash slutter
selvfølgelig med firmaets logo. Kan i hjælpe mig med at fjerne det.
Flashen vil ikke blive published på internettet men skal udelukkende
bruges til intranet.

Jeg håber der er en som vil/kan hjælpe.

hygge - Kim

Fra : itgrafen

Dato : 13-06-02 22:14

"kbno" skrev d. 13-06-02 21:26 dette indlæg :
> [...]
> selvfølgelig med firmaets logo. Kan i hjælpe mig med at fjerne det.
> Flashen vil ikke blive published på internettet men skal udelukkende

Hej Kim

Det er under alle omstændigheder, stadigt ulovligt at kopiere og
genbruge materiale i en hver form til digital medie.
Også selv om det er til intranet, og bag password.
Når du så siger at du vil fjerne logo'et, så går det helt galt.
Ophavsret og så videre............
- hvis jeg var dig, ville jeg lige smide en mail afsted til ophavsmanden
og bede om lov til at bruge filen.
så har du dit på det tørre, og min erfaring siger mig at det får man som
oftest lov til - somme tider mod at fortælle hvor filen kommer fra.

hvis du vælger at rippe den - ja så kan det næsten lade sig gøre.
mere om det hvis du absolut vil

dorthe

http://www.kandu.dk/

Fra : kbno

Dato : 14-06-02 14:31

On Thu, 13 Jun 2002 21:14:21 GMT, "itgrafen" <itgrafen.news@kandu.dk>
wrote:

>- hvis jeg var dig, ville jeg lige smide en mail afsted til ophavsmanden
>og bede om lov til at bruge filen.
Ham jeg kender er ansvarlig for PR afd. Det er ham jeg har fpet filen
af og han har "mundligt/email" givet mig lov. Han aner bare ikke en
flyvende hat, ligesom jeg - om hvordan falsh fungerer.

>hvis du vælger at rippe den - ja så kan det næsten lade sig gøre.
>mere om det hvis du absolut vil
Kun næsten ?
Jamen Dorte det vil jeg virkelig godt.

>dorthe
Hygge - Kim

Fra : Bo Dudek

Dato : 14-06-02 20:00

>Ham jeg kender er ansvarlig for PR afd. Det er ham jeg har fpet filen
>af og han har "mundligt/email" givet mig lov. Han aner bare ikke en
>flyvende hat, ligesom jeg - om hvordan falsh fungerer.
importer swf'en i flash.. dermed bliver alle frames lavet om til
keyframes, og animationen bliver derved lidt tungere.. men dermed har
du også muligheden for at slette enkelte keyframes

Kind regards
Bo Dudek
www.bodudek.dk
www.bodudek.dk/cd (only for dsl or faster conn.)

Fra : itgrafen

Dato : 14-06-02 20:40

> [...]
> selvfølgelig med firmaets logo. Kan i hjælpe mig med at fjerne det.
> Flashen vil ikke blive published på internettet men skal udelukkende

Hej Kim

her er et link til en swf decompiler, du kan downloade en prøveversion.
den kan trække alle grafikelementer, frames, lyde mm. ud, enkeltvist fra
en swf fil.

venlig hilsen
dorthe
dorthe@dorthes.dk

http://www.kandu.dk/

Fra : kbno

Dato : 14-06-02 21:13

On Fri, 14 Jun 2002 19:39:45 GMT, "itgrafen" <itgrafen.news@kandu.dk>
wrote:
>her er et link til en swf decompiler, du kan downloade en prøveversion.
>den kan trække alle grafikelementer, frames, lyde mm. ud, enkeltvist fra
>en swf fil.
Øhmmmmmmmm, ---dorte hvor er linken ?

>venlig hilsen
>dorthe