Hest Sælges
Fra : Peter Thomsen

Dato : 11-02-01 03:55

Sek. A, med papirer, sort, 4 år, 144 cm i stg, godt redet og ifolet
ved araber.

Sælges som færdig slagtekød 75 pr. 1/2 kg. U/ben (kan købes seperat 4
ben 100 kr ekstra incl. hove)

Skriv for nærmere information

Ibrahim Larsen.
Slagter, Ølgod

Fra : Tina

Dato : 11-02-01 18:12

Hvordan synes du selv det gør, Slagter-Bent?

Peter Thomsen <peter@thomsens.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:6evb8tsb421bcibk177oa8gplbvu02pm5b@4ax.com...

Fra : Peter Thomsen

Dato : 15-02-01 00:27

Undskyld, jeg mente naturligvis 75 pr. HELE kilo.

Ibrahim Larsen, Ølgod