3COM Net-router 3Com® OfficeConnect® Cable~
Fra : Peter Elmkvist Snabe

Dato : 13-06-02 19:56

Hej

Er der nogen, der har erfaring med ovenstående (gode/dårlige)

1. Kan jeg bruge den sammen med TeleDanmark Bredbånd|ADSL?

2. Kan den bruges med andre udbydere?

3. Kan man bruge den sammen med diverse programmer som ICQ, Messenger og
Netværksspil?

4. Kan man bruge den, hvis man vil opstille web- og mailserver samtidig med
ens normale computer?

Fra : Uffe S. Callesen

Dato : 14-06-02 18:55

Hej Peter jeg kiggede en del på den da jeg for ikke så længe siden købte
router/firewall. Jeg købte dog en Zyxel Zywall 1 istedet som har langt flere
funktioner og virker med ALT - testet ok med alt hvad jeg har kunnet kaste i
hovedet på den. Har desuden Statefull inspection firewall..

Køb den istedet - der kan du ikke gå galt.

Fra : Peter Elmkvist Snabe

Dato : 15-06-02 06:42

"Uffe S. Callesen" <usc@pc.dk> wrote in message
> [...]
> hovedet på den. Har desuden Statefull inspection firewall..
>
> Køb den istedet - der kan du ikke gå galt.

Jeg har også overvejet at købe den, men kan ikke rigtig finde ud af, om jeg
kan bruge:

ICQ og messenger sammen med den?

Kan opstille en web- og mailserver på mit lokalnetværk?

Fra : Uffe S. Callesen

Dato : 21-06-02 16:59

Beklager det sene svar !

Jeps - ICQ, messenger, mail/web servers - alt er testet og virker.