3COM Net-router 3Com® OfficeConnect® Cable~
Fra : Peter Elmkvist Snabe

Dato : 13-06-02 19:56

Hej

Er der nogen, der har erfaring med ovenstående (gode/dårlige)

1. Kan jeg bruge den sammen med TeleDanmark Bredbånd|ADSL?

2. Kan den bruges med andre udbydere?

3. Kan man bruge den sammen med diverse programmer som ICQ, Messenger og
Netværksspil?

4. Kan man bruge den, hvis man vil opstille web- og mailserver samtidig med
ens normale computer?

Fra : Rasmus Waehrens

Dato : 15-06-02 16:09

Peter Elmkvist Snabe wrote:

>Er der nogen, der har erfaring med ovenstående (gode/dårlige)

Ja, den virker glimrende.

>1. Kan jeg bruge den sammen med TeleDanmark Bredbånd|ADSL?

Ja. Jeg bruger den selv i forbindelse med TDC Netexpress.

>2. Kan den bruges med andre udbydere?

Ja - blot de understøtter PPPoE.

>3. Kan man bruge den sammen med diverse programmer som ICQ, Messenger og
>Netværksspil?

Ja. Nogle spil/programmer kræver dog, at du roder lidt med firewall
indstillingerne.

>4. Kan man bruge den, hvis man vil opstille web- og mailserver samtidig med
>ens normale computer?

Ja, du kan forwarde requests på f.eks. port 80 til en valgfri IP på
dit private netværk (dvs. din webserver).
--
Rasmus Waehrens