Temp på Gf4 ti4200 palit?
Fra : D3nnis

Dato : 13-06-02 19:41

Hej! Jeg har lige købt ovenstående kort, der fulgte en cd med, men der er
ingen program til at tjekke temp på det.

Mit gamle asus kort kunne nemlig.

Er der ikke en sensor på mit kort eller?

Mvh
Dennis

--
Parabol, Selector, Hex filer?
www.sel.h4f.dk <-- Den danske "pirat" side

Fra : John Hinge

Dato : 14-06-02 14:28

On 13 jun 2002 D3nnis was heard to say:

> Hej! Jeg har lige købt ovenstående kort, der fulgte en cd med, men
> der er ingen program til at tjekke temp på det.
>
> Mit gamle asus kort kunne nemlig.
>
> Er der ikke en sensor på mit kort eller?

Det lange svar :

Du har lige opdaget en af forskellene imellem et kort fra et firma
hvis hovedformål er at levere lowprice ok produkter, og et kort
fra et firma som lægger en del udvikling og leverer highend kort.

Palit kort bruger typisk NVidias reference drivere, og er baseret
på NVidias eget basis design, uden krumpsring.

Asus udvikler deres eget kort. Selvfølgelig er det dyybest set
baseret på NVidias design, men med diverse sjove ting som Asus
synes ku være rart at have. Nogen af deres kort synes de så skal
have temperatur følere, det er så ok, men altså ikke en standard
feature i NVidia designet.

Det korte svar :
Nej.

--
John Hinge - shayera / .sPOOn.
"Buffy I love you...... Oh God No!" Spike, Buffy tVs