Icemat - Andet end "bare" en glasplade ?
Fra : Morten Simonsen

Dato : 13-06-02 19:36

Hejsa

Er der nogle der ved om en icemat mussemåtte egentlig er andet end bare en
alm. glasplade, med noget udsmykning ?

/Morten

Fra : Sparre

Dato : 13-06-02 20:12

Den er mat ? det er vel noget ret robust glas den har gummiklodser under..
ja find selv flere

Fra : Morten Simonsen

Dato : 13-06-02 20:38

"Sparre" <christian@NOSPAMsparre.it> wrote in message
> Den er mat ? det er vel noget ret robust glas den har gummiklodser under..
> ja find selv flere

Okay, jeg har aldrig set den, derfor ved jeg det ikke...
Men er den mat, ligesom sandblæst ?....

Fra : Kim Jensen

Dato : 13-06-02 21:46

Morten Simonsen wrote:
> "Sparre" <christian@NOSPAMsparre.it> wrote in message
> Okay, jeg har aldrig set den, derfor ved jeg det ikke...
> Men er den mat, ligesom sandblæst ?....

Få den lokale glarmester til at skære et passende stykke frosted glas og få
slebet kanterne runde. Sæt et par gummifødder under, og du har sparet....
ja, du har sikkert ikke sparet det store, da glarmesteren ikke er gratis
drift....

Kim Jensen
newscaster.dk - nyheder i din TaskBar eller via email