Hvide dioder i N7110
Fra : Brian k lauritzen

Dato : 11-02-01 02:28

Hej

Jeg kunne godt tænke mig at smide nogle hvide dioder i min Nokia 7110, er
det muligt, hvor mange sidder der i den og hvor kan man købe dem billigst?

Vh

Brian k lauritzen

Fra : Jimmi/tronik

Dato : 12-02-01 11:17

Det kan desværre ikke lade sig gøre at få hvide dioder til en 7710, da der
sidder 4 specielle dioder i toppen af displayet, som kun får leveret ca. 2.2
volt, og hvide dioder bruger som regel 3.4 volt , men man kan få nogle blå
dioder som kan lyse ordenligt ved de 2.2 volt.

mvh
Jimmi
www.tronik.dk